Przetargi.pl
Dostawa odczynników

"Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Gołdapska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5202543 , fax. 087 5202543 w. 319
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Gołdapska 1 1
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 5202543, fax. 087 5202543 w. 319
    REGON: 51955869000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego Szpitalnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a)dzierżawa automatycznego aparatu do badań biochemicznych oraz aparatu do badań immunochemicznych, wraz z zakupem odczynników, kalibratorów, surowic kontrolnych oraz materiałów eksploatacyjnych zgodnie z opisem przedmiotu stanowiącym załącznik nr 4 (Pakiet nr 1) b) dostawa odczynników, barwników, szybkich testów, materiałów zużywalnych oraz drobnego sprzętu aboratoryjnego wymienionych w załączniku nr 4 (Pakiet nr 2), który jest formularzem cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336960000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia ; 3.sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . W celu dokonania oceny spełnienia warunków Wykonawca złoży na Załączniku Nr 2 oświadczenie w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art.22.ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 2.Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2 usługi maksimum 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa , składa oświadczenie, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) składa oświadczenie,że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia); 4.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ); 5.W celu potwierdzenia, że oferowane materiały spełniają wymagania SIWZ Wykonawca składa oświadczenie, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom według aktualnego stanu prawnego, produkty spełniają określone normy i są dopuszczone do obrotu na terenie RP. Odpowiednie dokumenty są w posiadaniu Wykonawcy i mogą być udostępnione Zamawiającemu na każde żądanie. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - deklaracje zgodności CE na oferowane analizatory oraz oferowane odczynniki. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być przedstawione wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pozostałe wymagane dokumenty: a) Formularz oferty wg załączonego wzoru - OFERTA, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Formularz oświadczeń - Załącznik Nr 2, b) Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr. 4 c) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń, d) oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty upływu ostatecznego terminu składania ofert, e) oświadczenie, że zapoznał się z warunkami umowy na udzielenie zamówienia, załączonymi do niniejszej specyfikacji i akceptuje je bez zastrzeżeń, a w przypadku wyboru oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olmedica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną