Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Pstrowskiego 28b 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do pił, kos oraz podkrzesywarek spalinowych będących własnością ZDW Olsztyn, użytkowanych przez RDW Nidzica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do pił, kos oraz podkrzesywarek spalinowych będących własnością ZDW Olsztyn, użytkowanych przez RDW Nidzica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ. Wymienione w formularzu cenowym ilości składników przedmiotu zamówienia stanowią przewidywane potrzeby i są określone na podstawie starannej analizy dostaw zrealizowanych w roku 2009. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta składana przez dwa (lub więcej) podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 1 przedkłada ustanowiony pełnomocnik, natomiast dokument wymieniony w pkt. 1 ppkt 2 przedkłada każdy z podmiotów składających ofertę wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
Dodano: 2015-07-07 - Sukcesywne dostawy olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2015-01-09 - Sukcesywne dostawy olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych dla jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego
Dodano: 2014-02-26 - Dostawa części zamiennych, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu należącego do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Olecku wraz z wykonaniem napraw serwisowych.
Dodano: 2013-02-25 - Dostawa części zamiennych, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu należącego do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Olecku wraz z wykonaniem napraw serwisowych.
Dodano: 2012-03-13 - Sukcesywne dostawy olejów, smarów i płynów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2010-10-07