Przetargi.pl
Dostawa odczynnika do wykonywania badań witaminy D

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-403 Wrocław, ul. Dobrzyńska 21/23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7747790 , fax. 71 7747790
  • Data zamieszczenia: 2016-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
    ul. Dobrzyńska 21/23 21/23
    50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7747790, fax. 71 7747790
    REGON: 93026615200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynnika do wykonywania badań witaminy D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, odczynnika do wykonywania badań witaminy D przez okres 7 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z. oraz załącznik nr 3 do niniejszej s.i.w.z. pn. Zestawienie parametrów bezwzględnie wymaganych dla odczynnika do wykonywania badań witaminy D. Zamawiający wymaga aby oferowany odczynnik do badania witaminy D oraz przeznaczone do niego materiały kalibracyjne, kontrolne i eksploatacyjne zwane dalej odczynnikami były kompatybilne z analizatorem ADVIA CENTAUR XP lub były dedykowane przez producenta do tego analizatora. Oferowane odczynniki muszą posiadać opakowania umożliwiające ich bezpośrednie wstawienie na pokład analizatora bez konieczności ich przelewania poza analizatorem. Wszystkie wymagania dla oferowanych odczynników określone w załączniku nr 3 do s.i.w.z., należy traktować jako wymagania minimalne stawiane przez Zamawiającego. Wszystkie odczynniki muszą posiadać terminy ważności gwarantujący optymalne wykorzystanie zamawianych produktów tj. minimum 6 miesięcy od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga wypełnienia formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, niewypełnienie wszystkich pól skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku niepodzielności ilości oznaczeń w opakowaniu, należy zaokrąglić je w górę do pełnego opakowania. Odczynniki powinny być zaoferowane w ilości zabezpieczającej wykonanie ilościowe wszystkich badań wykazanych w załączniku nr 2 do s.i.w.z. Wykonawca zobowiązany jest do wyszczególnienia oraz skalkulowania wystarczającej ilości wszelkich materiałów kalibracyjnych, kontrolnych i eksploatacyjnych, koniecznych do wykonywania określonej w załączniku nr 2 do s.i.w.z. ilości oznaczeń. W przypadku zaniżenia asortymentu w stosunku do zapotrzebowania, Wykonawca na własny koszt dostarczy ich brakującą ilość. Zamawiający wymaga wypełnienia załącznika nr 3 do niniejszego s.i.w.z.Zestawienie parametrów bezwzględnie wymaganych dla odczynnika do wykonywania badań witaminy D. Przedmiot dostawy zamieszczony w ofercie powinien posiadać dokładny i czytelny opis na opakowaniu (oryginalne etykiety), instrukcje, termin przydatności do użycia, ulotki w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania przedmiotu umowy oraz znak CE ( w formie papierowej lub elektronicznej - płyta CD) karty charakterystyki (należy dostarczyć przy pierwszej dostawie) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu na terytorium Polski zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (dyrektywami UE). Oferowane odczynniki muszą spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 876 z późn. zm.). Oferowane odczynniki muszą spełniać wymagania zasadnicze określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1127) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:00 - z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Jako miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia należy rozumieć Laboratorium pok. 303, znajdujące na III piętrze w budynku WZSOZ przy ul. Dobrzyńskiej 21-23 we Wrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnych dostaw Zamawiającemu przedmiotu umowy w ciągu 7 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Wykonawca będzie realizował dostawy towaru w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie jednak nie krótszym niż 1 dzień roboczy i nie dłuższym niż 7 dni roboczych od wysłania zapotrzebowania faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku niezrealizowania zamówienia w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, Zamawiający może zakupić towar u osoby trzeciej po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy. Ewentualnymi różnicami w cenie zostanie obciążony Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości przedmiotu umowy (maksymalna ilość określona w załączniku nr 2 do s.i.w.z.) oraz cykliczności dostaw. Ilość faktycznie zamówionych przez Zamawiającego odczynników może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania określonego w załączniku 2 do s.i.w.z. Minimalny zakres zamówienia wynosi 60%. Jeżeli dostarczona przez Wykonawcę (na wnioskowaną przez Zamawiającego liczbę oznaczeń) ilość lub jakość odczynników okaże się niewystarczająca - Wykonawca dostarczy (na własny koszt) brakującą ilość odczynników w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia ich braku przez Zamawiającego pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną. Cena oferty musi zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia. Zapłata za dostarczony przedmiot umowy nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania towaru i wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest faktyczne dostarczenie przedmiotu umowy. Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o zmianie adresu lub nr faksu. Jeżeli Wykonawca zmieni nr faksu lub adres i nie powiadomi o tym zdarzeniu Zamawiającego, to uważa się, że zamówienie jest skutecznie złożone pod ostatnio znanym Zamawiającemu nr faksu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy odczynników
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyńska.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach