Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Profesora Lotha 26
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8428471 w.436 , fax. 059 8428471 w.436
- Data zamieszczenia: 2009-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku
ul. Profesora Lotha 26 26
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8428471 w.436, fax. 059 8428471 w.436
REGON: 77090151100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obłożeń operacyjnych oraz Septocollu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa obłożeń operacyjnych oraz Septocollu w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia - 177 897,20 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411166
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w dalszej części zwanej Pzp). 3.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 3.3. Wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1. 4.2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. oraz: 4.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupsk.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- sukcesywna dostawa zestawu do podciśnieniowej terapii leczenia ran do Apteki Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/39/15
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa materiałów obłożeniowych ZP31/A/16/2014
Dodano: 2014-09-12 - Dostawa materiałów obłożeniowych ZP26/A/13/2014
Dodano: 2014-08-13 - Dostawa zestawów opatrunków do podciśnieniowego leczenia ran wraz z dostawą aparatów do podciśnieniowej terapii ran dla UCK
Dodano: 2014-06-10 - Dostawa zestawów opatrunkowych do podciśnieniowego leczenia ran dla UCK
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa Materiałów obłożeniowych - ZP10/A/04/2014
Dodano: 2014-03-27 - Dostawa materiałów obłożeniowych ZP51/A/26/2013
Dodano: 2013-08-23 - Dostawa materiałów obłożeniowych ZP44/A/21/2013
Dodano: 2013-07-30 - Dostawa zestawów opatrunkowych do podciśnieniowego leczenia ran dla UCK
Dodano: 2012-09-19 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku ZP28/A/13/2012
Dodano: 2012-07-03