Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Bema 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8401715 , fax. 076 8401716
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie
ul. Bema 6 6
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 8401715, fax. 076 8401716
REGON: 00030873200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku wg 2 zadań, opisanych w specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. w Załączniku Nr 3 siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagne
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1 - 4 ustawy Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i w celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu : -oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do oferty. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedstawią oświadczenie, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do oferty. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w tym celu przedstawią Zamawiającemu : -oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do oferty oraz złożą wymagane w pkt. 6 SIWZ oświadczenia i dokumenty . 2. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie : a)dokumenty dopuszczenia do stosowania i obrotu, zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r Dz. U. Nr 93 poz. 896. W rozumieniu tej ustawy, oferowane wyroby muszą posiadać świadectwa jakości, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych. Świadectwa, o których mowa muszą być dołączone do każdego zadania, z wyraźnym zaznaczeniem numeru zadania i pozycji, których dotyczą. b)próbki zestawów serwet - po 1 szt z każdego rodzaju zestawu, c)karty charakterystyki producenta ( w języku polskim ) w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 13795 (1-3), z wyraźnym zaznaczeniem numeru zadania i pozycji, których dotyczą. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3. Zasady oceny spełnienia warunków w przypadku złożenia oferty wspólnej. a)Warunki opisane w pkt. 1 lit.a i 1 lit.d winien spełnić każdy z podmiotów osobno. b)Warunki opisane w pkt. 1 lit.b i 1 lit.c mogą spełniać Wykonawcy występujący wspólnie. 4. Oferty składane przez Wykonawców występujących wspólnie. a)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. c)Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę i odpowiedzialność tych Wykonawców. 5. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit.a i 1 lit.d, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 lit.a. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą być a)przedstawione w formie oryginału, b)przedstawione w formie kopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba - osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : d)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załącznik Nr 1 do oferty, e)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Załącznik Nr 2 do oferty. f)wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ), g)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, h)oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Załącznik Nr 4 do oferty i)dokumenty dopuszczenia do stosowania i obrotu, zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r Dz. U. Nr 93 poz. 896. j)próbki zestawów serwet - po 1 szt z każdego rodzaju zestawu, k)karty charakterystyki producenta ( w języku polskim ) w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 13795 (1-3), l)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. m)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy wyrobów medycznych ogólnego zastosowania - zabezpieczenie
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego II
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa zużywalnego sprzętu medycznego dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp.zo.o
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym, probówek plastikowych jednorazowego użytku oraz innych akcesoriów w zadaniach 1-4, t. j.: Zadanie 1 - Jednorazowy zamknięty próżniowy system do pobierania krwi żylnej wraz z korkami Zadanie 2 - Artykuły jednorazowego użytku do badań immunohematologicznych, Zadanie 3 - Ostrza jednorazowe do pobierania krwi włośniczkowej, Zadanie 4 - Przyrządy do pobierania i preparatyki krwi
Dodano: 2016-07-20 - Zakup i sukcesywną dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 27 pakietów
Dodano: 2016-06-13 - Dostawy i zakup sprzętu jednorazowego do PZS w Oleśnicy
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-25 - sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i rękawic chirurgicznych do Apteki Szpitalnej oraz środków ochrony indywidualnej przeznaczonych do Pracowni Cytostatyków
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa materiałów do sterylizacji plazmowej, parowej i tlenkiem etylenu, dostawa pojemników na odpady medyczne, materiałów dla pracowni patomorfologii, papierów rejestracyjnych, kaczek, basenów oraz materiałów laboratoryjnych do diagnostyki laboratoryjnej dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa wyrobów medycznych do przygotowania i podawania cytostatyków wg pakietów 1 - 2
Dodano: 2016-04-15