Dom Dziennego Pobytu ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. PCK 8/2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 363 08 61 , fax. 014 636 08 61
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Dziennego Pobytu
ul. PCK 8/2 8/2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 363 08 61, fax. 014 636 08 61
REGON: 00570589200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obiadów dwudaniowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest dostawa gotowych posiłków obiadowych dwudaniowych do siedziby Zamawiającego. 1. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji podopiecznych. Łączna liczba zamawianych porcji obiadowych: 42 - średnio dziennie, tj. ok. 11 088 posiłków za cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem na dany dzień z uwzględnieniem próbek posiłków przechowywanych na terenie placówki. 2. Wytwarzanie posiłków: kosztem i staraniem Wykonawcy z produktów Wykonawcy. 3. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 5 dni i dostarczany do Zamawiającego do uzgodnienia. 4. Codzienna dostawa posiłków (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, ) w godz. 12:30 - 13:00. 5. Wykonawca posiłki dostarczać będzie własnym transportem do siedziby Zamawiającego w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 6. Wykonawca dokona u siebie porcjowania przygotowanych obiadów do termosów. Zamawiający posiada i może użyczyć dla celów porcjowania posiłków niżej opisane termosy: a) termos nierdzewny poj. 35L - 1 szt. b) termos nierdzewny poj.20 L - 2 szt. 7.Zamówień szczegółowych dokonywać będzie Magdalena Caban starszy - referent, a w razie nieobecności Anna Mruk -kelner, telefonicznie na dany dzień do godz. 8:30 (od poniedziałku do piątku) określając ilość posiłków ogółem . 7.Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne -co najmniej dwa razy w tygodniu oraz jarskie i półmięsne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tych warunków nastąpi poprzez komisyjne porównanie dokumentów złożonych w ofercie z wymaganiami w siwz i odnotowaniem w protokole z postępowania czy oferta spełnia lub nie spełnia wymagania siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie należy zamieścić n.w. oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia zgodnie z art. 22 i 24 ustawy o Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 3 do siwz) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert). 3. Jeżeli ofertę podpisuje ktoś inny niż osoby wymienione w rejestrze do oferty winne być dołączone pełnomocnictwo wystawione przez osobę/by uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, określające jego zakres.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.portal.ddps.tarnow.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną