Zespół Szkół w Kleosinie ogłasza przetarg
- Adres: 16-001 Kleosin, ul. Zambrowska 20
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6632163
- Data zamieszczenia: 2011-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Kleosinie
ul. Zambrowska 20 20
16-001 Kleosin, woj. podlaskie
tel. 085 6632163
REGON: 05200670000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zskleosin.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obiadów do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Dostawa obiadów do punktu żywieniowego w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie w okresie 09 stycznia 2012r.- 16 grudnia 2012r. 2) Zakres prac obejmuje: średnio 200- 240 obiadów codziennie a)przygotowanie obiadów składających się z trzech dań: -zupy- 250 ml i pieczywo, - drugiego dania: mięso 80g -100g potrawy mączne 200g ziemniaki (ryż, kasza, makaron) 150 g surówka 100g - kompotu 200ml i ewentualnie owoców , -co najmniej 2 razy do roku (Mikołajki, dzień Dziecka) dostawca za-pewni słodycze (np.batonik, pomarańcz, banan) b) dowóz do punktu żywieniowego, jak również do klas zerowych przy ulicy Tarasiuka c) dostawę jadłospisu na 10 dni, urozmaiconego i zmienianego w ciągu miesiąca d) odbiór termosów i pojemników do bemarów wraz z ich umyciem i wyparzeniem 3) 3-4 razy w tygodniu dania mięsne, piątek dzień bezmięsny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2000 zł. należy złożyć w terminie do 30.11.2011 do godz. 10.30 na konto szkoły w Banku Spółdzielczym w Juchnowcu Górnym - nr konta 89 80740003 0000 1661 2000 0040
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Urozmaicony jadłospis
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsklesoin.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/4
Dodano: 2016-06-06 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/3
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa artykułów spożywczych (mięsa i wędlin, przetworów spożywczych) do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
Dodano: 2016-04-27 - 3 sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2016 rok
Dodano: 2016-04-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Internatu X Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku
Dodano: 2016-03-10 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/2
Dodano: 2016-01-26 - Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego nr 2 w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2016-01-26