Gmina Wyryki ogłasza przetarg
- Adres: 22-205 Wyryki, Wyryki 154
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5913003 , fax. 82 5913003
- Data zamieszczenia: 2013-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyryki
Wyryki 154 154
22-205 Wyryki, woj. lubelskie
tel. 82 5913003, fax. 82 5913003
REGON: 11019784200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwyryki.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obejmująca pomoce dydaktyczne, sprzęt dydaktyczny, gry edukacyjne, materiały plastyczne, materiały biurowe, sprzęt biurowy, książki i ćwiczenia, instrumenty muzyczne, sprzęt komputerowy, sprzęt fotograficzny, sprzęt audio, urządzenia komputerowe, oprogramowanie oraz części sprzętu dźwiękowego i wideo na potrzeby projektu Przyszłość tworzę już dziś oraz Wiedza naszą szansą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca pomoce dydaktyczne, sprzęt dydaktyczny, gry edukacyjne, materiały plastyczne, materiały biurowe, sprzęt biurowy, książki i ćwiczenia, atlasy, instrumenty muzyczne, sprzęt komputerowy, sprzęt fotograficzny, sprzęt audio, urządzenia komputerowe, oprogramowanie oraz części sprzętu dźwiękowego i wideo na potrzeby projektu Przyszłość tworzę już dziś oraz Wiedza naszą szansą, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych na podstawie umowy o dofinansowanie nr 1107.POKL.09.01.02-06-055.13.00 oraz 984.POKL.09.01.02-06-179.12-00 podpisanych z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego. Zamówienie obejmuje następujące części: Część I - Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego, gier edukacyjnych; Część II - Dostawa materiałów plastycznych, biurowych oraz sprzętu biurowego; Część III - Dostawa materiałów plastycznych i biurowych; Część IV - Dostawa książek, ćwiczeń, atlasów; Część V - Dostawa instrumentów muzycznych; Część VI - Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, audio, oprogramowania, urządzeń komputerowych oraz części sprzętu dźwiękowego i wideo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wszelkie nazwy własne użyte w SIWZ są przykładowe - każda produkt może zostać zastąpiony zamiennikiem o parametrach zbliżonych do wymienionego modelu. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych, jakościowych i merytorycznych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem lub w przypadku książek innym autorem lub autorami publikacji. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy, parametry lub tematykę (w przypadku książek specjalistycznych stanowiących pomoc dydaktyczną w zajęciach). Wymienione w załączniku nr 1 do SWIZ produkty winny być fabrycznie nowe oraz winny posiadać instrukcje obsługi języku polskim. Wykonawca przekaże zamawiającemu na czas nieoznaczony, bezterminowe licencje na dostarczone oprogramowanie oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu (wykonawca gwarantuje zamawiającemu, że udzielając licencji na korzystanie z oprogramowania nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia w wymiarze określonym przez producenta - w przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu zamawiającemu przysługuje prawo do obciążenia wykonawcy kosztami części zamiennych i napraw sprzętu wykonanych przez inne podmioty. Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego w ramach gwarancji poza siedzibą zamawiającego pokrywa wykonawca. Produkty winny spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności określone w odrębnych przepisach. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Urzędu Gminy Wyryki. Zamawiający oświadcza, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugwyryki.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - doposażenie oraz wyposażenie
Dodano: 2015-03-03 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych
Dodano: 2015-01-23 - Modernizację oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Bełżec - dostosowanie pomieszczeń, zakup mebli i wyposażenia, sprzęt ICT
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze.
Dodano: 2014-12-12 - Dostawę i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego do sal dydaktycznych, dostawę i montaż sprzętu komputerowego, dostawę i montaż sprzętu do sali gimnastycznej oraz dostawę pomocy dydaktycznych z tytułu dofinansowania w zakresie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne pomieszczeń w nowo wybudowanych obiektach szkół
Dodano: 2014-12-09 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-12-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-12-01 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze
Dodano: 2014-11-28 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa tablic medycznych i innych pomocy dydaktycznych na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-11-04