Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Stefana Bryły 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7582063, 7582067 , fax. 022 7582063, 7582057
- Data zamieszczenia: 2016-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o.
ul. Stefana Bryły 6 6
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7582063, 7582067, fax. 022 7582063, 7582057
REGON: 01613749400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow-mzo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowych pojemników o pojemności: 1100 litrów na odpady komunalne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych następującego rodzaju: pojemniki MGB 1100 litrów - w ilości 120 sztuk (plastikowe, 4-kołowe, kolor niebieski). Pojemniki muszą być fabrycznie nowe i muszą posiadać Atest Państwowego Zakładu Higieny oraz certyfikat zgodny z normą EN-840. Wymagana gwarancja - min. 24 miesiące. Pojemniki muszą spełniać następujące warunki techniczne: Pojemniki MGB 1100 l - obciążenie nominalne max. 493 kg (dla pojemnika z płaska klapą), materiał HDPE, stabilizowany UV, : 4 koła na gumowych litych oponach ? 200 mm, 2 koła z hamulcem, łączenie pokrywy z korpusem: 2 sworznie zawiasu, pokrywa z rączką, rączka ? 25 mm. Czopy wzmocnione stalowo. Pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez typowe samochody bezpylne posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub do rozładunku grzebieniowego zgodnie z normą DIN. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia i udzielenie gwarancji. Cena musi być wyrażona w zł. Cena musi obejmować wszystkie koszty dostaw np. transport, ubezpieczenie, akcyza, cło, podatki itp. Dostawa całego przedmiotu zamówienia zostanie wykonana sukcesywnie - kwartalnie - partiami - w terminie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) - zgodnie z potrzebami Zamawiającego w ilości 30 sztuk pojemników na kwartał. Dostawa każdej partii przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w ciągu 7 dni licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego e-mailem lub faxem. Do każdej dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i załączy formularz protokołu odbioru danej partii przedmiotu zamówienia, potwierdzający zgodność danej dostawy z przedmiotem zamówienia i wymagane właściwości/parametry techniczne zamówionych pojemników. Protokół odbioru zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego i Wykonawcę w momencie dostawy danej partii przedmiotu zamówienia. W przypadku braku załączenia do danej partii dostawy protokołu odbioru, Zamawiający odmówi przyjęcia danej dostawy przedmiotu zamówienia. Za dostarczoną partię pojemników Wykonawca wystawi fakturę każdorazowo po dostarczeniu danej partii przedmiotu zamówienia w oparciu o cenę podaną w ofercie przetargowej na podstawie zatwierdzonego przez Strony protokołu odbioru danej partii przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 000, 00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa używanych pojemników o pojemności:120, 240, 770 i 1100 litrów na odpady komunalne.
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa artykułów czystościowych
Dodano: 2016-05-10 - Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 l. w ilości 1700 szt.
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa i wyposażenie dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego WUM w podajniki i dozowniki na środki higieny szpitalnej oraz w kosze na odpady z podziałem na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-148/2015
Dodano: 2015-10-16 - Dostawy pojemników na materiały skażone
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa i wyposażenie dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego WUM w podajniki i dozowniki na środki higieny szpitalnej oraz w kosze i stelaże na odpady ogólne i medyczne z podziałem na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-125/2015
Dodano: 2015-08-21 - Zakup, dostarczenie i montaż koszy i ławek parkowych, koszy i ławek ulicznych oraz koszy na odchody zwierząt domowych na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów
Dodano: 2015-04-09 - Dostawy pojemników na materiały skażone
Dodano: 2014-10-09 - Zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów komunalnych w ramach projektu pn. Gmina Repki skutecznie segreguje odpady komunalne realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.2 Ochrona powierzchni ziemi - Segregacja odpadów
Dodano: 2014-10-07 - Zakup pojemników
Dodano: 2014-09-29