Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 121 120 , fax. 913 175 177
- Data zamieszczenia: 2020-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A.
ul. Tanowska 8
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 121 120, fax. 913 175 177
REGON: 81004858600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowych pojemników i kontenerów do zbiórki odpadów komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa pojemników i kontenerów do zbiórki odpadów komunalnych: część 1: 1. Pojemniki 1100 litrów na odpady zmieszane - 200 szt. 2. Pojemniki 240 litrów na odpady zmieszane - 200 szt. 3. Pojemniki 120 litrów na odpady zmieszane - 200 szt. 4. Pojemniki 240 litrów na papier - 100 szt. 5. Pojemniki 1100 litrów na szkło - 50 szt. 6. Pojemniki 240 litrów na szkło - 100 szt. 7. Pojemniki 1100 litrów na metale i tworzywa sztuczne - 50 szt. 8. Pojemniki 240 litrów na metale i tworzywa sztuczne - 100 szt. 9. Pojemniki 120 litrów na bio- 200 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia z ograniczeniem do 70 % jego wartości. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w terminie 8 tygodni od dnia złożenia zamówienia, z uwzględnienie minimalnych ilości zamówienia dla poszczególnych rodzajów pojemników część 2: 1. Pojemniki 2500 litrów na metale i tworzywa sztuczne - 20 szt. Dostawa będzie zrealizowana w terminie 7 tygodni od dnia podpisania umowy. część 3: 1. Pojemniki 1100 litrów na papier - 100 szt. Dostawa będzie zrealizowana w terminie 8 tygodni od dnia podpisania umowy. część 4: 1. Pojemniki 1500 litrów na szkło - 20 szt. Dostawa będzie realizowana w terminie 8 tygodni od dnia podpisania umowy. część 5: KONTENERY 1. KP4 odkryty - 5 szt. 2. KP7 odkryty - 5 szt. 3. KP 7 odkryty - 2 szt. 4. KP 30 odkryty - 1 szt. Dostawa będzie zrealizowana w terminie 7 tygodni od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - dla Zadania nr 1: wysokość wadium 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) - dla Zadania nr 2: wadium nie jest wymagane; - dla Zadania nr 3: wadium nie jest wymagane; - dla Zadania nr 4: wadium nie jest wymagane; - dla Zadania nr 5: wadium nie jest wymagane. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I O/Police nr 69 1240 3943 1111 0000 4131 1310; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w sekretariacie Zamawiającego, pok. nr 104 od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa fabrycznie nowego kontenera otwartego typu KP-10 do zbierania odpadów.”
Dodano: 2023-10-02 - Dostawa nowych pojemników i kontenerów do zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2023-03-22 - ZAMÓWIENIE PUBLICZNE NA WYPOSAŻENIE ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH SPZOZ W CHOSZCZNIE.
Dodano: 2022-11-10 - Dostawa pojemników na odpady komunalne
Dodano: 2021-10-07 - Dostawa fabrycznie nowych pojemników do gromadzenia nieczystości stałych wykonanych ze specjalnego tworzywa sztucznego HDPE typu MGB w podziale na zadania: Zadanie I pojemniki 120 l, 240 l, Zadanie II pojemniki 1100 l, 660 l,
Dodano: 2021-04-15 - „Dostawa kontenerów”, Zamówienie podzielone jest na 2 części : Zadanie I –„Dostawa kontenerów do zbierania i przewozu odpadów ” Zadanie II –„Wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego czterech kontenerów zamkniętych o pojemności 40 metrów sześciennych typu KP – 40 służących do magazynowania i przewożenia odpadów komunalnych typu elektrycznego i elektronika.”
Dodano: 2021-04-15 - Dostawa koszy miejskich na odpady komunalne dla Gminy Miasto Kołobrzeg
Dodano: 2021-03-12 - Dostawa koszy miejskich na odpady komunalne dla Gminy Miasto Kołobrzeg
Dodano: 2020-12-23 - SUKCESYWNA DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ODPADY KOMUNALNE
Dodano: 2020-11-23 - Dostawa nowych pojemników do zbiórki odpadów komunaknych
Dodano: 2020-10-23