Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 112
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8434022 w. 63 , fax. 059 8432186
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Szczecińska 112 112
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8434022 w. 63, fax. 059 8432186
REGON: 77053053000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkslupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego, usługi komunalne, gospodarowanie odpadami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowych płyt drogowych żelbetowych typu POZBET - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych płyt drogowych żelbetowych typu POZBET o wymiarach 300 x 150 x 15 w ilości 160 sztuk. Płyty winny być wykonane z betonu C-25/30, krzyżowo zbrojone, z 4 uchwytami do montażu. Na płyty Wykonawca dostarczy deklarację zgodności. Cena dostawy musi obejmować koszty transportu do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów PGK Spółka z o.o. w Bierkowie k/Słupska. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, który spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę w ofercie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz Oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że przy wyrobie płyt drogowych żelbetowych typu POZBET stosowany jest system oceny zgodności wyrobu, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (Dz.U. Nr 92, poz. 881 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkslupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa prefabrykatów betonowych drogowych i betonów
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa płyt drogowych żelbetowych typu MON z dostawą do Sekcji Obsługi Infrastruktury w m. Ustka oraz m. Czarne
Dodano: 2015-11-19 - ZAKUP WYROBÓW BETONOWYCH Z DOSTAWĄ NA TERENIE GMINY KARTUZY W 2015 ROKU- TRANSZA 2
Dodano: 2015-09-24 - ZAKUP WYROBÓW BETONOWYCH Z DOSTAWĄ NA TERENIE GMINY KARTUZY W 2015 ROKU
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa materiałów do utwardzenia dróg gruntowych - prefabrykatów drogowych i podbudowy drogowej
Dodano: 2015-03-06 - DOSTAWA NOWYCH PŁYT DROGOWYCH DLA JW 1128 MALBORK
Dodano: 2014-11-04 - Dostawa płyt drogowych z dostawą do Sekcji Infrastruktury w m. Wicko Morskie
Dodano: 2014-11-04 - dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych
Dodano: 2014-10-21 - ZAKUP WYROBÓW BETONOWYCH Z DOSTAWĄ NA TERENIE GMINY KARTUZY
Dodano: 2014-08-29 - Dostawa płyt drogowych dla JW 1128 w Malborku.
Dodano: 2014-08-06