Jednostka Wojskowa 1128 ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca 20
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 620 62 16 , fax. 55 620 62 75
- Data zamieszczenia: 2014-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1128
ul. 17 Marca 20 20
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 55 620 62 16, fax. 55 620 62 75
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blt.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA NOWYCH PŁYT DROGOWYCH DLA JW 1128 MALBORK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa nowych 350 szt. płyt drogowych o wym. 300x150x15 cm o parametrach technicznych: żelbetowa płyta o dopuszczalnych wgłębieniach i wypukłościach do 5 mm, beton klasy minimum C20/25, odchyłki nominalne wymiarów do +/- 3 mm, nasiąkliwość = 6%, mrozoodporność F>/= 150. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Miejsca dostawy- Kompleks -5429 Lasowice Wielkie - 350 szt. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę .Wjazd na teren lotniska należy uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem pismem do Dowódcy Jednostki Wojskowej 1128, fax. 55 620 62 75, podając-imię, nazwisko oraz numer dowodu osobistego operatora / kierowcy; rodzaj pojazdu / urządzenia oraz numer rejestracyjny. Obowiązki Wykonawcy: - Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę na terenie kompleksu nr 5429 Lasowice Wielkie wraz z zapewnieniem przekładek drewnianych do składowania materiałów (materiał bezzwrotny) Dostawy winne być realizowane w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie obowiązywania umowy. W przypadku stwierdzenia wad produkcyjnych dostarczonego towaru, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W tym przypadku Wykonawca wymieni towar na nowy, wolny od wad, w terminie 30 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji, za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. Na zakupiony towar będą obowiązywać uprawnienia z tytułu rękojmi. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego posprawdzaniu ilości, rodzaju i kompletności przedmiotu zamówienia. Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą sprzętu ponosi Wykonawca. Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z fakturą, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił na fakturze następujące informacje numer umowy, której dotyczy faktura, nazwę produktu zgodną z dostarczonym asortymentem w kolejności zgodnej z podaną w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blt@sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa prefabrykatów betonowych drogowych i betonów
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa płyt drogowych żelbetowych typu MON z dostawą do Sekcji Obsługi Infrastruktury w m. Ustka oraz m. Czarne
Dodano: 2015-11-19 - ZAKUP WYROBÓW BETONOWYCH Z DOSTAWĄ NA TERENIE GMINY KARTUZY W 2015 ROKU- TRANSZA 2
Dodano: 2015-09-24 - ZAKUP WYROBÓW BETONOWYCH Z DOSTAWĄ NA TERENIE GMINY KARTUZY W 2015 ROKU
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa materiałów do utwardzenia dróg gruntowych - prefabrykatów drogowych i podbudowy drogowej
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa płyt drogowych z dostawą do Sekcji Infrastruktury w m. Wicko Morskie
Dodano: 2014-11-04 - dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych
Dodano: 2014-10-21 - ZAKUP WYROBÓW BETONOWYCH Z DOSTAWĄ NA TERENIE GMINY KARTUZY
Dodano: 2014-08-29 - Dostawa płyt drogowych dla JW 1128 w Malborku.
Dodano: 2014-08-06 - DOSTAWA WYROBÓW BETONOWYCH
Dodano: 2014-07-08