Przetargi.pl
Dostawa nowych opon wraz z wymianą do samochodów ciężarowych, osobowych i maszyn budowlanych dla PGK ,,Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, z podziałem na 2 zadania

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Komunalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.saniko.com.pl/index.php/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowych opon wraz z wymianą do samochodów ciężarowych, osobowych i maszyn budowlanych dla PGK ,,Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, z podziałem na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych opon wraz z wymianą do samochodów ciężarowych, osobowych i maszyn budowlanych dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w podziale na 2 zadania zadania: Zadanie nr 1: Dostawa nowych opon wraz z wymianą do samochodów ciężarowych i osobowych Zadanie nr 2: Dostawa nowych opon wraz z wymianą do maszyn budowlanych 2. Opony będące przedmiotem zamówienia winny być fabrycznie nowe, wolne od wad, z rocznika 2017 (produkcja bieżąca), w gatunku pierwszym, wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez producenta. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązany będzie do: 1) Dostawy opon będących przedmiotem zamówienia wraz z dojazdem serwisu do miejsca wymiany opon lub opcjonalnie zapewni stację diagnostyczną, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od miejsca, w którym ma być dokonywana wymiana opon tj. RZUOK Machnacz 41a, siedziba przedsiębiorstwa ul. Komunalna 4, Włocławek lub w granicach miasta Włocławek. 2) Kompleksowej wymiany opon w wyznaczonych przez Zamawiającego pojazdach. W zakresie wymiany opon, Wykonawca winien dokonać wszelkich czynności zapewniających prawidłowe działanie zamontowanych kół. W Zadaniu nr 1 Wykonawca dodatkowo będzie wykonywał czynność wyważania kół. 3) Odbioru, transportu i utylizacji zdemontowanych starych opon, które zostały wymienione na nowe, na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie składowania i unieszkodliwiania odpadów. 4) Dotyczy Zadania nr 1 - odbioru, transportu i przechowywania opon letnich i zimowych dla wszystkich samochodów osobowych Zamawiającego (11 pojazdów), przez okres trwania umowy wraz z wykonywaniem sezonowej wymiany tych opon i wyważaniem kół. Zamawiający przewiduje maksymalnie 5 cykli wymiany opon sezonowych w okresie trwania umowy. Wykonawca na własny koszt dokona odbioru własnym środkiem transportu opony letnie i zimowych Zamawiającego, z miejsca ich przechowywania, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 5) Parametry techniczne opon będących przedmiotem zamówienia precyzuje rozdz. III pkt. 4 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34352100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: dla Zadania nr 1 – 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych) dla Zadania nr 2 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony „Formularz ofertowy” (załącznik nr 1 do SIWZ), na wszystkie części zamówienia albo na jedną wybraną część zamówienia; b) wypełniony „Formularz cenowy” (załacznik nr 2 do SIWZ), na wszystkie części zamówienia albo na jedną wybraną część zamówienia; c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, (jeśli dotycz); d) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ); e) zobowiązanie podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, (jeśli dotyczy); f) dokument wniesienia wadium, zgodnie z rozdz. VIII SIWZ. g) „Formularz parametrów technicznych oferowanych opon”, wypełniony w zakresie składanych części zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach