Przetargi.pl
Dostawa nowych mebli biurowych, krzeseł i foteli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowych mebli biurowych, krzeseł i foteli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą nowych mebli, biurowych, krzeseł i foteli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do następujących ustaleń: przed przystąpieniem do wykonania mebli skontaktuje się z osobą wymienioną umowie (odbiorcą) w celu ustalenia szczegółów, transport na miejsce, rozładunek, montaż i ustawienie, podczas montażu mebli Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nawierceń i zamontowania przelotek w meblach na przewody elektryczne tam gdzie wskaże (odbiorca), o terminie dostawy powiadomi odbiorcę, skontaktuje się z osobą wymienioną w umowie (odbiorcą), gwarancja na krzesła i meble wraz z montażem nie krótsza niż 24 miesiące. Warunki techniczne wykonania mebli i krzeseł Jeśli w przedmiocie zamówienia nie określono inaczej to obowiązują następujące wymagania: Materiały i surowce użyte do produkcji mebli i krzeseł winny być wysokiej jakości i trwałości - zgodnie z wymogami PN i spełniać warunki p.poż.; Meble standardowe należy wykonać z jednolitej płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości nie mniejszej niż 18mm - nie dotyczy blatów; Blaty w biurkach tradycyjnych, biurkach komputerowych, komodach, stołach i stolikach okolicznościowych winny być wykonane z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości min. 25mm, jeśli w „Opisie przedmiotu zamówienia” nie określono inaczej; Plecy mebli wykonane z płyty HDF o grubości min. 3,2mm, lakierowanej w kolorze mebli lub białej – do uzgodnienia z odbiorcą lub jeśli w „Opisie przedmiotu zamówienia” nie określono inaczej; Wszystkie krawędzie mebli zabezpieczone ABS o grubości 2mm w kolorach płyty; Wszystkie elementy szklane muszą być wykonane ze szkła bezpiecznego o grubości min.4mm; Kontenerki, szafki i wózki pod stacje dysków na kółkach winny posiadać kółka przystosowane do powierzchni twardych, jeśli odbiorca nie określi inaczej; Biurka komputerowe powinny posiadać otwory pozwalające na doprowadzenie przewodów do komputera, tzw. przelotki – miejsce montażu przelotki ustalić z odbiorcą; Półki w regałach, szafach, szafkach, komodach, biurkach winny posiadać możliwość regulacji rozstawu, pożądana odległość między półkami 330 mm; Stelaże metalowe w meblach winny być pomalowane farbami proszkowymi o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne; Krzesła biurowe obrotowe powinny posiadać mechanizm ruchowy CPT, umożliwiający ruch oparcia oraz dostosowanie wysokości oparcia i głębokości siedziska, regulowaną przy pomocy podnośnika pneumatycznego wysokość siedziska, wysokie, ergonomicznie wyprofilowane, z regulacją wysokości i regulacją kąta odchylenia oparcie, podłokietniki z miękkiej poliuretanowej pianki, samohamowne kółka do twardych powierzchni, stabilną nylonową podstawę jezdną, jeśli w „Opisie przedmiotu zamówienia” nie określono inaczej; Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia wykonać indywidualne pomiary. Meble muszą być dopasowane do rzeczywistych warunków w poszczególnych salach. Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia uzgodnić kolorystykę z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 odrębne części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty o których mowa w rozdz. VI pkt.1 SIWZ. 3. Wraz z ofertą Wykonawca składa formularz „opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy” wg. załącznika nr 1 do SIWZ. 4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach