Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 14-310 Miłakowo, ul. Olsztyńska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 587 401
- Data zamieszczenia: 2020-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. Olsztyńska 16
14-310 Miłakowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 587 401
REGON: 51074369200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.milakowo.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Miłakowo w celu poprawy warunków oraz zwiększenia liczby miejsc przedszkolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do dwóch istniejących placówek przedszkolnych wchodzących w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Miłakowie prowadzonych przez Gminę Miłakowo: Przedszkole w Miłakowie (dz. nr 674/6 budynek zlokalizowany przy ulicy Olsztyńskiej 9a, 14-310 Miłakowo) oraz Oddział Przedszkolny w Boguchwałach (dz. nr 206 zlokalizowany w Boguchwałach 47, 14-310 Miłakowo), w celu poprawy warunków dla zwiększenia o 48 liczby miejsc. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do siwz – wykaz wyposażenia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie, montaż, rozmieszczenie asortymentu oraz usunięcie odpadów powstałych wskutek dostawy i montażu asortymentu. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz wykazem wyposażenia. Podstawą sporządzenia oferty jest kalkulacja własna dokonana zgodnie z wykazem wyposażenia oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Dostarczone wyposażenie musi posiadać atesty, aprobaty, certyfikaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania jakości i ilości dostarczonego wyposażenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż specjalistycznej i biurowej zabudowy meblowej
Dodano: 2023-11-24 - Dostawa specjalistycznej zabudowy meblowej do Zakładu Patologii Szpitala Klinicznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z W-MCO w Olsztynie
Dodano: 2023-11-12 - Dostawa specjalistycznej zabudowy meblowej do Zakładu Patologii Szpitala Klinicznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z W-MCO w Olsztynie
Dodano: 2023-10-14 - Dostawa mebli biurowych i kuchennych oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa mebli biurowych i kuchennych oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa mebli biurowych i kuchennych oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa nowych foteli biurowych, krzeseł obrotowych, krzeseł stacjonarnych, mebli wypoczynkowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Sząbruku Sile
Dodano: 2020-05-11 - Wyposażenie Akademickiego Centrum Wsparcia w meble biurowe w ramach projektu POWR.03.05.00-00-A046/19-00 „Żagiel możliwości – model dostępności UWM w Olsztynie”
Dodano: 2020-03-11 - Dostawa nowych mebli biurowych, laboratoryjnych oraz krzeseł i foteli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2020-02-18 - Przywrócenie funkcji kulturalnych budynkowi przy ul. Jagiełły 13 - wyposażenie.
Dodano: 2020-01-17