Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2019-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2
10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowych mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą nowych mebli, biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do następujących ustaleń: przed przystąpieniem do wykonania mebli skontaktuje się z osobą wymienioną umowie (odbiorcą) w celu ustalenia szczegółów, transport na miejsce, rozładunek, montaż i ustawienie, podczas montażu mebli Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nawierceń i zamontowania przelotek w meblach na przewody elektryczne tam gdzie wskaże (odbiorca), o terminie dostawy powiadomi odbiorcę, skontaktuje się z osobą wymienioną w umowie (odbiorcą), gwarancja na krzesła i meble wraz z montażem nie krótsza niż 24 miesiące. Warunki techniczne wykonania mebli i krzeseł Jeśli w przedmiocie zamówienia nie określono inaczej to obowiązują następujące wymagania: Materiały i surowce użyte do produkcji mebli i krzeseł winny być wysokiej jakości i trwałości - zgodnie z wymogami PN i spełniać warunki p.poż.; Meble standardowe należy wykonać z jednolitej płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości nie mniejszej niż 18mm - nie dotyczy blatów; Blaty w biurkach tradycyjnych, biurkach komputerowych, komodach, stołach i stolikach okolicznościowych winny być wykonane z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości min. 25mm, jeśli w „Opisie przedmiotu zamówienia” nie określono inaczej; Plecy mebli wykonane z płyty HDF o grubości min. 3,2mm, lakierowanej w kolorze mebli lub białej – do uzgodnienia z odbiorcą lub jeśli w „Opisie przedmiotu zamówienia” nie określono inaczej; Wszystkie krawędzie mebli zabezpieczone ABS o grubości 2mm w kolorach płyty; Wszystkie elementy szklane muszą być wykonane ze szkła bezpiecznego o grubości min.4mm; Kontenerki, szafki i wózki pod stacje dysków na kółkach winny posiadać kółka przystosowane do powierzchni twardych, jeśli odbiorca nie określi inaczej; Biurka komputerowe powinny posiadać otwory pozwalające na doprowadzenie przewodów do komputera, tzw. przelotki – miejsce montażu przelotki ustalić z odbiorcą; Półki w regałach, szafach, szafkach, komodach, biurkach winny posiadać możliwość regulacji rozstawu, pożądana odległość między półkami 330 mm; Stelaże metalowe w meblach winny być pomalowane farbami proszkowymi o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne; Krzesła biurowe obrotowe powinny posiadać mechanizm ruchowy CPT, umożliwiający ruch oparcia oraz dostosowanie wysokości oparcia i głębokości siedziska, regulowaną przy pomocy podnośnika pneumatycznego wysokość siedziska, wysokie, ergonomicznie wyprofilowane, z regulacją wysokości i regulacją kąta odchylenia oparcie, podłokietniki z miękkiej poliuretanowej pianki, samohamowne kółka do twardych powierzchni, stabilną nylonową podstawę jezdną, jeśli w „Opisie przedmiotu zamówienia” nie określono inaczej; Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia wykonać indywidualne pomiary. Meble muszą być dopasowane do rzeczywistych warunków w poszczególnych salach. Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia uzgodnić kolorystykę z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty o których mowa w rozdz. VI pkt.1 SIWZ. 3. Wraz z ofertą Wykonawca składa formularz „opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy” wg. załącznika nr 1 do SIWZ. 4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż specjalistycznej i biurowej zabudowy meblowej
Dodano: 2023-11-24 - Dostawa specjalistycznej zabudowy meblowej do Zakładu Patologii Szpitala Klinicznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z W-MCO w Olsztynie
Dodano: 2023-11-12 - Dostawa specjalistycznej zabudowy meblowej do Zakładu Patologii Szpitala Klinicznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z W-MCO w Olsztynie
Dodano: 2023-10-14 - Dostawa mebli biurowych i kuchennych oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa mebli biurowych i kuchennych oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa mebli biurowych i kuchennych oraz wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Centrum Badań Środowiska i Innowacyjnych Technologii Żywności dla Jakości Życia w Olsztynie
Dodano: 2023-09-22 - Doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Miłakowo w celu poprawy warunków oraz zwiększenia liczby miejsc przedszkolnych
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa nowych foteli biurowych, krzeseł obrotowych, krzeseł stacjonarnych, mebli wypoczynkowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Sząbruku Sile
Dodano: 2020-05-11 - Wyposażenie Akademickiego Centrum Wsparcia w meble biurowe w ramach projektu POWR.03.05.00-00-A046/19-00 „Żagiel możliwości – model dostępności UWM w Olsztynie”
Dodano: 2020-03-11 - Dostawa nowych mebli biurowych, laboratoryjnych oraz krzeseł i foteli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2020-02-18