Przetargi.pl
Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Toruń w 2020 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Toruń w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Toruń w 2020 r.” 2. Zamówienie obejmuje: I. Dostawę nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do środków transportowych tj.: a) Samochód osobowy marki SKODA FABIA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2010, numer rejestracyjny CT9378F; b) Samochód osobowy marki SKODA FABIA SEDAN, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CB9653G; c) Samochód osobowy marki FIAT PANDA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2012, numer rejestracyjny CT3593H; d) Samochód osobowy marki DACIA LOGAN, pojemność silnika 1.6, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CT94856; e) Samochód dostawczy marki Intrall LUBLIN 3, pojemność silnika 2.5, rok produkcji 2005, numer rejestracyjny CT0594E; f) Samochód ciężarowy marki CITROEN JUMPER, pojemność silnika 2.2, rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CT0829E; g) Rębak do gałęzi marki Skorpion 120 - SD, rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CT52701; h) Przyczepa lekka marki Wiola, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CT 55441; i) Przyczepa lekka marki Wiola, rok produkcji 2008, numer rejestracyjny CT 55816. II. Dostawę nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do środków transportowych sprzętu tj.: a) Podkrzesywarka marki Stihl, rok produkcji 2012; b) Wykaszarka spalinowa – kosa marki Stihl, rok produkcji 2003; c) Wykaszarka spalinowa – kosa marki Stihl, rok produkcji 2003; d) Wykaszarka spalinowa – kosa marki Stihl, rok produkcji 2012; e) Wykaszarka spalinowa – kosa marki Stihl, rok produkcji 2003; f) Pilarka spalinowa –marki Stihl, rok produkcji 2007; g) Pilarka spalinowa –marki Stihl, rok produkcji 2012; h) Pilarka spalinowa –marki Stihl, rok produkcji 2012; i) Pilarka spalinowa –marki Stihl, rok produkcji 2007; j) Pilarka spalinowa –marki Husgvarna, rok produkcji 2003; k) Zagęszczarka płytowa marki Webermt, rok produkcji 2006; l) Zagęszczarka płytowa typ ZGS – 12, rok produkcji 1999; m) Agregat prądotwórczy marki Fogo, rok produkcji 2012; n) Wiertnia Glebowa – świder, rok produkcji 2005; o) Młot pneumatyczny EH 50, rok produkcji 20. III. Dostawę nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do środków transportowych osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” tj.: a) Szczotka myjąca podwójna – 1 szt.; b) Pług odśnieżny – 1 szt.; c) Wiertnica – 1 szt.; d) Głowica do koszenia poboczy – 1 szt.; e) Wysięgnik uniwersalny do współpracy głowicami roboczymi – 1 szt.; f) Posypywarka do zimowego utrzymania dróg – 1 szt.; g) Głowica do cięcia krzewów – 1 szt.; h) Tablica świetlna kierunkowa U 26-C – 1 szt. 3. Przez nowe części zamienne należy rozumieć: a) oryginalne części zamienne – części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu środka transportowego (sprzętu, osprzętu), produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) do produkcji komponentów lub części zamiennych danego środka transportowego (sprzętu, osprzętu), w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego środka transportowego (sprzętu, osprzętu); przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych środków transportowych (sprzętu, osprzętu). Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. b) części zamienne o porównywalnej jakości - części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych środków transportowych (sprzętu, osprzętu) oraz kompatybilne z urządzeniami, w których będą zamontowane. Wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub równoważne. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania i posiadać kod kreskowy. Szczegółowy wykaz części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do danego modelu środka transportowego, sprzętu, osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” zawiera załącznik 2 do SIWZ. Przewidywane ilości asortymentu określone w załączniku 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zamawianych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty 73 800,00 zł brutto i do tej kwot będzie realizowana dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez wykonawcę ceny. 4. Termin dostawy Termin dostawy nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów bezpośrednio do wskazanego poniżej miejsca przez zamawiającego wynosić będzie maksymalnie 3 dni robocze licząc od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem/e-mailem przez upoważnionego pracownika zamawiającego wskazanego w umowie. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. W szczególnie uzasadnionych wypadkach strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy. Zamówienie będzie zawierać informację na temat ilości i rodzaju asortymentu oraz wskazanie miejsca dostawy. Miejsce dostaw: Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zorganizować dostawę części, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 5. Na przedmiot zamówienia wykonawca udzieli gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 12 miesięcy, natomiast maksymalny okres wynosić może 24 miesiące. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu lub wymiany zamówionej części, która będzie niekompatybilna z naprawianym środkiem transportu, sprzętem, osprzętem specjalistycznym do „UNIMOGA”. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie do odbioru części z miejsca dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 15. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 15.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ; 15.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ; 15.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia); 15.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 15.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 700 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 15.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach