Przetargi.pl
DOSTAWA NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DO 3,5 T NA BAZIE FURGON Z NAPĘDEM 4X2 DLA OSP SZYJKI

Urząd Miasta i Gminy Glinojeck ogłasza przetarg

  • Adres: 06-450 Glinojeck, ul. Płocka 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6740017 , fax. 023 6740014
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Glinojeck
    ul. Płocka 12 12
    06-450 Glinojeck, woj. mazowieckie
    tel. 023 6740017, fax. 023 6740014
    REGON: 00053620300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DO 3,5 T NA BAZIE FURGON Z NAPĘDEM 4X2 DLA OSP SZYJKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na wykonanie na rzecz Zamawiającego dostawy fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego do 3,5 t. na bazie furgon z napędem 4x2 dla potrzeb jednostki OSP Szyjki. 3.2. Samochód powinien posiadać certyfikat zgodności Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Jozefa Tuliszkowskiego ul. Nadwiślańska 213, 05-420 Jozefów k/Otwocka w rozumieniu przepisów o systemie oceny zgodności lub pozytywną opinię CNBOP albo inny odpowiadający im dokument wymagany obowiązującym prawem. 3.3. Szczegółowy opis zamówienia Wymagania sprzętowe i warunki techniczne przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.4. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik nr 5do SIWZ. 3.5. Przedmiot zamówienia jest objęty stawką podatku VAT 7%, zgodnie z art. 41 ust. 2 i 10 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci (Dostawcy), którzy spełniają następujące warunki: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych( PZP), tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -przedstawią wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty dostawy i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Dostawca wykaże, iż ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum 3 dostawy samochodów pożarniczych o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł każda. W przypadku składania oferty wspólnej ww wykaz składają ci z Dostawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP, 2. Zamawiający oceni, czy Dostawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt. XI SIWZ. 3. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Dostawca ww warunki spełnił. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Dostawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 5. Zamawiający wezwie Dostawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Dostawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dla uznania poprawności OFERTA (formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ )Dostawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. Oświadczenie Dostawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 PZP - załącznik nr 3 do SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z Dostawców składających ofertę wspólną.) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy nie przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem . (W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z Dostawców składających ofertę wspólną.) 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Dostawców składających ofertę wspólną.) 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z Dostawców składających ofertę wspólną.) 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty dostawy i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Dostawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum 3 dostawy samochodów pożarniczych o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł każda. (W przypadku składania oferty wspólnej w/w wykaz składają ci z Dostawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Dostawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.) Postanowienia dotyczące Dostawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 6. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej 6.1. w punkcie XI ppkt. 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. XI ppkt. 6.1. lit. a) i c) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Dokument, o którym mowa w pkt XI ppkt 6.1. lit. b) musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty wymienione w rozdziale XI mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości Dostawca może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. XII. INNE DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ: 1. Formularz ofertowy - załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Opis techniczny oferowanego pojazdu, zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ. Dostawca załącza rysunki poglądowe pojazdu i inne informacje zgodnie z Załącznikiem Nr 1 w celu wykazania, że samochód spełnia wymagania określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Certyfikat zgodności Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego ul. Nadwiślańska 213, 05-420 Józefów k/Otwocka w rozumieniu przepisów o systemie oceny zgodności lub pozytywną opinię CNBOP albo inny odpowiadający im dokument wymagany obowiązującym prawem. 4. W przypadku Dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Dostawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo to musi być złożone jako część oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 4.1. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako Dostawcy składający ofertę wspólną. 4.2. Jeżeli zostanie wybrana oferta Dostawców, którzy złożyli ją wspólnie, przed podpisaniem umowy Dostawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip-glinojeck/wiadomości/lista/7/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach