Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Stadionowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2226043 , fax. 32 2221140
- Data zamieszczenia: 2017-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
ul. Stadionowa 11
41-400 Mysłowice, woj. śląskie
tel. 32 2226043, fax. 32 2221140
REGON: 270647904 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zomm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowego i bieznikowanego ogumienia samochodowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego i bieżnikowanego ogumienia samochodowego według zestawienia zawartego w SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostarczane opony były wyłącznie europejskich producentów zgodnych z homologacją E.C.E.; Zamawiający nie dopuszcza w okresie trwania umowy dostaw opon w tym samym rozmiarze z innym bieżnikiem. Dostarczane opony danego rozmiaru muszą pochodzić od tego samego producenta i muszą posiadać identyczny bieżnik; Zamówienie uważa się za złożone w dniu jego doręczenia Wykonawcy do godziny 15.00 danego dnia w formie e-mail lub faksu; Dostawa towaru nie może być dłuższa niż 24 godziny od daty skutecznego doręczenia zamówienia; Koszty dostawy ogumienia pokrywa Wykonawca; Okres gwarancji na nowe i bieżnikowane opony wynosi 24 miesiące; Wykonawca usunie wady towaru w ramach gwarancji w terminie 72 godzin od daty zgłoszenia reklamacji a w przypadku braku możliwości usunięcia wad wymieni wadliwy towar na towar pozbawiony wad; Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie odebrać od Zamawiającego zużyte ogumienie będące odpadem I dokonać jego zagospodarowania według odrębnych przepisów, co powinien potwierdzić dokumentem w postaci Karty Przekazania Odpadów. Przejście odpowiedzialności za odpad następuje z chwilą wydania przez Zamawiającego transportującemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia – opony – pochodzą od producentów europejskich i posiadają homologację E.C.E.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup ogumienia letniego i zimowego do pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2020-02-21 - Sukcesywna dostawa ogumienia letniego i zimowego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dodano: 2019-03-01 - ZP-2380-110-49/2017 Zakup opon letnich do pojazdów służbowych
Dodano: 2017-06-22 - ZP-2380-110-49/2017 Zakup opon letnich do pojazdów służbowych
Dodano: 2017-04-10 - Dostawa opon
Dodano: 2016-11-09