Przetargi.pl
Dostawa nowego fabrycznie sprzętu TIK i sprzętu specjalistycznego do 2 przedszkoli Gminy Wrocław wraz z montażem i usługą szkoleniową dla nauczycieli przedszkolnych - w podziale na 2 Zadania.

Centrum Kształcenia Zawodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 798 67 00, , fax. 71 798 42 00
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego
    ul. Strzegomska 49a
    53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 798 67 00, , fax. 71 798 42 00
    REGON: 93191178400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego fabrycznie sprzętu TIK i sprzętu specjalistycznego do 2 przedszkoli Gminy Wrocław wraz z montażem i usługą szkoleniową dla nauczycieli przedszkolnych - w podziale na 2 Zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego fabrycznie sprzętu TIK i sprzętu specjalistycznego do 2 przedszkoli Gminy Wrocław wraz z montażem i usługą szkoleniową dla nauczycieli przedszkolnych - w podziale na 2 Zadania: 1) Zadanie 1: Dostawa i montaż 14 sztuk sprzętu TIK „Magiczny dywan” wraz z usługą organizacji i przeprowadzenia 2 szkoleń doskonalących dla maksymalnie 27 nauczycieli przedszkolnych, pn.: „Magiczny dywan w edukacji przedszkolnej”; 2) Zadanie 2: Dostawa i montaż 5 sztuk sprzętu specjalistycznego, pn.: a) „Biofeedback” – 1 sztuka; b) „Metoda Warnkego” – 2 sztuki; c) „Sensomotoryka” – 2 sztuki; wraz z usługą organizacji i przeprowadzenia 3 szkoleń specjalistycznych dla maksymalnie 25 nauczycieli przedszkolnych, pn.: a) „Biofeedback” - dla 3 nauczycieli z 1 przedszkola Gminy Wrocław, b) „Terapia Metodą Warnkego” - dla 11 nauczycieli z 2 przedszkoli Gminy Wrocław, c) „Sensomotoryka” - dla 11 nauczycieli z 2 przedszkoli Gminy Wrocław. 2. Dostawa sprzętu TIK oraz szkolenia, stanowiące przedmiot zamówienia, realizowane są w ramach projektu: „Mali odkrywcy - upowszechnienie i zapewnienie wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wrocław” (zwanego dalej „projektem”), realizowanego przez Centrum Kształcenia Zawodowego. Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020: a) Numer i nazwa Osi priorytetowej: 10 Edukacja b) Numer i nazwa Działania: 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej c) Numer i nazwa Poddziałania: 10.1.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej - ZIT WROF. 3. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp, z uwagi na charakter przedmiotowego zamówienia. 4. Zamawiający nie określa – dla usług szkoleniowych, stanowiących część przedmiotu zamówienia - wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w związku z tym, że przedmiot zamówienia nie obejmuje czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018r., poz. 108). 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i w załącznikach do niej. 6. Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie usług szkoleniowych, zobowiązany jest zapewnić wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych osobowych spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (Ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi szkoleniowe stanowiące część przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem: 1) Wytycznych Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego ws. organizacji spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS-CoV-2 (aktualnych na dzień przeprowadzenia szkolenia); 2) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Treść oferty stanowi wypełniony; 1) „Formularz oferty” stanowiący załącznik nr 3 do siwz 2) „Arkusz kalkulacyjny” (dla Zadania, dla którego składana jest oferta) stanowiący załącznik nr 3.1 dla Zadania 1; załącznik nr 3.2 dla Zadania 2 do swiz. 2. Wraz z ofertą muszą zostać złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 1 siwz; 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; UWAGA: Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach