Przetargi.pl
Dostawa nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej w Oszczowie w ramach projektu Likwidacja barier transportowych dofinansowanego ze środków PFRON

Gmina Dołhobyczów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-540 Dołhobyczów, ul. Spółdzielcza 2a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6532524 , fax. 084 6532524
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dołhobyczów
    ul. Spółdzielcza 2a 2a
    22-540 Dołhobyczów, woj. lubelskie
    tel. 084 6532524, fax. 084 6532524
    REGON: 95036881300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolhobyczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej w Oszczowie w ramach projektu Likwidacja barier transportowych dofinansowanego ze środków PFRON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatu Terapii Zajęciowej w Oszczowie w ramach projektu Likwidacja barier transportowych dofinansowanego ze środków PFRON Wymagania dla samochodu osobowego ( bus ) do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim posiadający co najmniej niżej wymienione parametry techniczne i wyposażenie - załącznik nr 1 do SIWZ Autobus 14+1, dopuszczony do ruchu drogowego na podstawie homologacji dla osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim. PARAMETRY TECHNICZNE: Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2009 lub 2010, nieużywany. Silnik turbo diesel o pojemności do 2600 cm3 o mocy co najmniej 120 KM. Dopuszczalna masa całkowita - minimum 3400 kg. Skrzynia biegów - manualna 5, 6 biegowa + bieg wsteczny. Kolor nadwozia do wyboru: niebieski, zielony, czerwony, żółty. Układ hamulcowy ze wspomaganiem ABS + EBV, oś przednia i tylna - hamulce tarczowe. Hydrauliczne wspomaganie kierownicy. Wysokość przedziału pasażerskiego min. 1800 mm. WYPOSAŻENIE: Nadwozie 4 drzwiowe, prawe drzwi przesuwne przeszklone z uchwytem, drzwi tylne przeszklone. Wszystkie fotele klasy turystycznej z trójpunktowymi pasami bezpieczeństwa. Oznakowanie zgodne z przepisami ruchu drogowego. Atestowane mocowanie na wózki inwalidzkie, pasy mocujące wózek z pasami bezpieczeństwa dla osoby na wózku. Podłoga antypoślizgowa. Pełne przeszklenie i tapicerowanie, łącznie z podsufitką i parapetami, szyby przyciemnione. Szyby boczne z tyłu uchylne mechanicznie. Wentylator nawiewno - wywiewny. Dodatkowe ogrzewanie niezależne typu WEBASTO. Fotel kierowcy z regulacją w 3 płaszczyznach i składanym podłokietnikiem. Poduszka powietrzna dla kierowcy. Oświetlenie przedziału pasażerskiego. Elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne. Szyny najazdowe dla wózków inwalidzkich, składane mechanicznie. Centralny zamek sterowany pilotem. Radio + 2 głośniki. Immobiliser. Obrotomierz. Opony 16 na felgach stalowych z kołpakami. Pełnowymiarowe koło zapasowe. WARUNKI GWARANCYJNE: Gwarancja na zespoły mechaniczne - min. 24 m-ce bez limitu przebiegu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. III niniejszej SIWZ, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na realizację zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)- według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: a) Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest autoryzowanym dealerem firmy, której autobus oferuje. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817). 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolhobyczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach