Przetargi.pl
Dostawa noteboków, komputerów stacjonarnych i urządzeń wielofunkcyjnych

Centrum Informacji i Rozwoju Społecznego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-159 Wrocław, pl. Dominikański 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 77 24 900 , fax. 0-71 77 24 939
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Informacji i Rozwoju Społecznego
    pl. Dominikański 6 6
    50-159 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 77 24 900, fax. 0-71 77 24 939
    REGON: 02088044500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cirs.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa noteboków, komputerów stacjonarnych i urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - dostawa notebooków Zadaine nr 2 - dostawa komputerów stacjonarnych Zadanie nr 3 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przez Wykonawcę rozumie się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego (art. 2 ust. 11 ustawy Pzp). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2. wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia - kontrakty, polegające na: Zadanie nr 1 - dostawa, instalacja, konfiguracja oraz serwis notebooków, na kwotę o wartości min. 85.000,00 zł brutto dla każdego z kontraktów Zadanie nr 2 - dostawa, instalacja, konfiguracja oraz serwis komputerów stacjonarnych z monitorem, na kwotę o wartości min. 8.500,00 zł brutto dla każdego z kontraktów Zadanie nr 3 - dostawa, instalacja, konfiguracja oraz serwis urządzeń wielofunkcyjnych, na kwotę o wartości min. 7.000,00 zł brutto dla każdego z kontraktów. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. b) W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: - wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert; - wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - w formie oryginału: a)oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ), UWAGA: W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na kilka ZADAŃ, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego ww. oświadczenia. - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). UWAGA: W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na kilka ZADAŃ, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego ww dokumentu. c) wykaz wykonanych z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień - kontraktów, odpowiadających warunkowi określonemu w SIWZ dla konkretnego Zadania, tj.: Zadanie nr 1 - dostawa, instalacja, konfiguracja oraz serwis notebooków, na kwotę o wartości min. 85.000,00 zł brutto dla każdego z kontraktów Zadanie nr 2 - dostawa, instalacja, konfiguracja oraz serwis komputerów stacjonarnych z monitorem, na kwotę o wartości min. 8.500,00 zł brutto dla każdego z kontraktów Zadanie nr 3 - dostawa, instalacja, konfiguracja oraz serwis urządzeń wielofunkcyjnych, na kwotę o wartości min. 7.000,00 zł brutto dla każdego z kontraktów UWAGA: Dla każdego Zadania należy wykorzystać odrębnie Załącznik nr 4 do SIWZ. Do każdego wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w ww. wykazie, np. listy referencyjne. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. b), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Uwaga: dokumenty napisane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. --------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy ofertę składa kilka Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - W Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe); - oświadczenie z pkt. 1 a) - Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie); - dokument wymieniony w pkt. 1 b) składa każdy z Wykonawców odrębnie; - dokument wymieniony w pkt. 1 c) może być złożony wspólnie przez Wykonawców (jako jeden wykaz). W tzw. Uwagach należy wskazać, którego Wykonawcy i w jakim zakresie ów dokument dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cirs.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach