Przetargi.pl
Dostawa niszczarki, materiałów biurowych i piśmienniczych związanych z realizacją projektu Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2011-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa niszczarki, materiałów biurowych i piśmienniczych związanych z realizacją projektu Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego następujacych materiałów biurowych : 1. Niszczarka Ilość sztuk- 1 2. Papier do urządzenia wielofunkcyjnego Ilość- 100 ryz 3. Tablica+markery Ilość sztuk- 1 4. Blok papierowy Ilość opakowań- 30 5. Whiteboard Ilość sztuk- 1 6. Magnesy do tablicy magnetycznej Ilość opakowań- 2 7. Tablica korkowa Liczba sztuk- 1 8. Planer suchościeralny magnetyczny Ilość sztuk- 1 9. Teczka wiązana Ilość sztuk- 50 ( 25 sztuk pomarańczowych i 25 sztuk czarnych) 10. Teczka na rzepy Ilość sztuk- 20 (10 czarnych i 10 pomarańczowych) 11. Teczka harmonijkowa z przegródkami i rączką Ilość- 8 12. Dziurkacz biurowy Ilość sztuk- 2 13. Zszywki Ilość opakowań- 50 14. Półka biurowa na dokumenty Ilość sztuk-3 15. Długopis żelowy Ilość sztuk- 50 16. Zakreślacz Ilość kompletów- 2 17. Spinacz okrągły Ilość opakowań- 30 18. Kartki samoprzylepne w bloczkach Ilość opakowań- 20 19. Zakładki indeksujące samoprzylepne Ilość opakowań- 20 sztuk 20. Koperty samoklejące z paskiem C4 Ilość opakowań- 1 opakowanie 21. Koperty samoklejące z paskiem C5 Ilość opakowań- 1 opakowanie 22. Etykiety samoprzylepne Ilość opakowań- 1 23. Segregator Format 1- A-4, 75 mm Format 2- A-4, 50 mm Kolor- czarne, pomarańczowe Ilość sztuk- po 10 sztuk z każdego formatu 24. Koszulki krystaliczne Ilość opakowań- 5 25. Wizytownik płaski biurowy Ilość sztuk- 1 26. Wolnostojący system harmonijkowy Ilość sztuk- 1 27. Pudło archiwizacyjne na płyty CD/DVD Opis- pudło zawierające pokrywę chroniącą płyty przez zakurzeniem, do archiwizacji ok. 100 płyt Ilość sztuk- 1 Dokładny opis produktów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Dodatkowe informacje dla Wykonawcy: 1.Produkty mają być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. 2.Gwarancja na produkty - minimum 6 miesięcy od ich odbioru przez Zamawiającego. 3.Ceny poszczególnych produktów muszą uwzględniać wykonanie i transport do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach