Przetargi.pl
Dostawa nici chirurgicznych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Szpitalna 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2853631 , fax. 054 2853701
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 3 3
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2853631, fax. 054 2853701
    REGON: 91033303600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nici chirurgicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 zadań (części): 1 Szew syntetyczny wchłanialny, 100 % kwas poliglikolowy, powlekany polikaprotatem i/lub stearynianem wapnia Okres podtrzymania 21-28 dni, czas całkowitego wchłaniania 60-90 dni. 2.Szew syntetyczny niewchłanialny, polamidowy, powlekany silikonem 3.Szew syntetyczny monofilamentowy wchłanialny, z poliglikonatu, czas podtrzymania około 42 dni . Czas Całkowitego wchłaniania 180-210 dni. 4.Szew syntetyczny , monofilamentowy niewchanialny jałowy polipropylenowy 5.Szew syntetyczny monofilamenntowy niewchłanialny jałowy polamidowy 6.Szew syntetyczny wchłanialny pleciony, 100 % kwas poligikolowy, powlekany polikaprotatem i/lub stearynianem wapnia . Okres podtrzymania 21-28 dni, czas całkowitego wchłaniania 60-90 dni. 7,Szew syntetyczny niewchłanialny pleciony poliestrowy powlekany silikonem 8.Szew syntetyczny monofilamentowy wchłanialny. Czas całkowitego wchłaniania do 56 dni. 9.Szew syntetyczny skórny, wchłanialny. Okres potrzymania 10 dni. Czas całkowitego wchłaniania 42 dni. 10.Plastry do zamykania ran 11.Opatrunki specjalistyczne 12. Materiały opatrunkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zabezpieczenie oferty wadium w przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuł spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia*: 1.Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1. 2.Wypełniony druk FORMULARZ CENOWY - zgodny w treści ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2. 3.Oświadczenie w trybie art. 22 prawa - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. 4.Oświadczenie w trybie art. 24 prawa - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6. 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 6.Koncesja, zezwolenie lub licencja - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, Uwaga!: jeżeli w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, wykonawca w zamian za wyszczególniony wyżej dokument składa oświadczenie o poniżej treści: ............. w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja , zezwolenie lub licencja. 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 8.Aktualnych zaświadczeń: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 8 prawa, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 prawa, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Uwaga!: Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002 r. nr 197, poz. 1661 z późniejszymi zmianami) Podmiotem zbiorowym w rozumieniu art. 2 ww. ustawy jest: a)osoba prawna (np. spółka akcyjna, spółka z o. o.), b)jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej (np. spółka jawna, partnerska, komandytowa, komandytowo - akcyjna), z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków oraz organów państwowych i samorządu terytorialnego, c)spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związki tych jednostek, d)spółka kapitałowa w organizacji, e)podmiot w stanie likwidacji, f)przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną, g)zagraniczne jednostki organizacyjne ( np. przedstawicielstwo przedsiębiorstwa zagranicznego). 11.Oświadczenie w trybie art.36 ust.4 prawa wraz z przewidzianym zakresem dostaw, zgodne w treści ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 4. Uwaga!: W przypadku wykonania zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym wykazie należy złożyć oświadczenie o treści: całe zamówienie zostanie zrealizowane bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 12. Aktualne certyfikaty lub świadectwa (CE) dopuszczenia do stosowania na oferowany przedmiot zamówienia. 13. Kopię Wpisu do rejestru wyrobów medycznych oferowanych produktów. *Uwaga! Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach