Przetargi.pl
Dostawa materiałów ćwiczeniowych, sprzętu oraz odzieży ochronnej i środków BHP na zajęcia rozszerzające kompetencje zawodowe - Spawanie dla uczniów w ramach Projektu pt.: Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Starostwo Powiatowe w Mogilnie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. Narutowicza 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3180304 , fax. 052 3180305
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Mogilnie
    ul. Narutowicza 1 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3180304, fax. 052 3180305
    REGON: 09236151600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów ćwiczeniowych, sprzętu oraz odzieży ochronnej i środków BHP na zajęcia rozszerzające kompetencje zawodowe - Spawanie dla uczniów w ramach Projektu pt.: Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ćwiczeniowych (stal) na zajęcia rozszerzające kompetencje zawodowe - Spawanie dla uczniów w ramach Projektu Pt.: Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykaz materiałów: Lp. Wyszczególnienie asortymentu Liczba mb 1. - kątownik 45 x 45 x 4 790 2. - kątownik 30 x 30 x 4 210 3. - płaskownik 25 x 4 290 4. - płaskownik 30 x 4 420 5. - płaskownik 30 x 6 280 6. - płaskownik 40 x 8 280 7. - pręt zbrojeniowy ?8 230 8. - pręt zbrojeniowy ?10 238 9. - profil zamknięty 20x20 210 10. - rura (1 ? cala) 170 11. - rura ( 2 cale) 114 12. - wałek ciągniony ?30 20 Lp. Wyszczególnienie asortymentu Arkusze 1. - arkusz blachy grubość 8mm (120cm x 200 cm) 4 2. - arkusz blachy grubość 6 mm(120cm x 200 cm) 17 Lp. Wyszczególnienie asortymentu Liczba sztuk 1 elektrody 100 paczek 2 drut spawalniczy 100 szpul CZĘŚĆ 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ćwiczeniowych (gazy techniczne) na zajęcia rozszerzające kompetencje zawodowe - Spawanie dla uczniów w ramach Projektu Pt.: Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykaz materiałów: Lp Nazwa Ilość 1 Tlen 60 butli 2 Acetylen 40 butli 3 Gaz co2 50 butli 4 Mieszanka stosowana przy metodzie MIG MAG 50 butli CZĘŚĆ 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na zajęcia rozszerzające kompetencje zawodowe - Spawanie dla uczniów w ramach Projektu Pt.: Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykaz sprzętu: Spawarki do spawania metodą MIG/MAG - 3 sztuki ESAB (OZAS) lub LINCOLN (BESTER) lub równoważny, moc - 250 A uchwyty spawalnicze B25 Gwarancja minimum 2 lata. CZĘŚĆ 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i środków BHP na zajęcia rozszerzające kompetencje zawodowe - Spawanie dla uczniów w ramach Projektu Pt.: Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykaz odzieży ochronnej i środków BHP: Lp Nazwa Ilość sztuk 1 Fartuch ochronny 79 2 Rękawice ochronne 79 3 Maska ochronna 79 4 Szkło ochronne do maski 79 5 Pasta BHP 79
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 146220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 w /w ustawy, 3) spełniają wymogi określone w SIWZ, 4) złożą wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty według punktu VI SIWZ, Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Komisję przetargową na podstawie wymaganych przez Zamawiającego a złożonych przez Wykonawcę dokumentów wg formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszyscy Wykonawcy biorący udział w niniejszym postępowaniu zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie, że Wykonawcy znana jest niniejsza SIWZ oraz, że po zapoznaniu się z wymaganymi warunkami realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do ich przestrzegania. 6) wzór umowy zaparafowany przez Wykonawcę na każdej ze stron. 2. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach