Przetargi.pl
Dostawa nasion rzepaku, gorczycy oraz środków ochrony roślin

Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, Kołuda Wielka, ul. Parkowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 351-33-91 , fax. 052 351-35-41
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka
    Kołuda Wielka, ul. Parkowa 1 1
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 351-33-91, fax. 052 351-35-41
    REGON: 00007972800061
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nasion rzepaku, gorczycy oraz środków ochrony roślin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nasion rzepaku, gorczycy oraz środków ochrony roślin (herbicydy, insektycydy oraz zaprawa nasienna) do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej: 2. Zamówienie zostało podzielone na sześć części: a) Część 01 zamówienia: nasiona rzepaku - odmiana Anderson, hodowca Limagrain, 21 j.s., b) Część 02 zamówienia: nasiona rzepaku - odmiana Artoga, hodowca Limagrain, 25 j.s., c) Część 03 zamówienia: nasiona rzepaku - odmiana Kolumb, hodowca Syngenta, 22 j.s., d) Część 04 zamówienia: nasiona rzepaku - odmiana PR46W-26, hodowca Pionner 12 j.s., e) Część 05 zamówienia: nasiona rzepaku - odmiana PX104, hodowca Pionner 12 j.s Część 06 zamówienia: środki ochrony roślin (herbicydy, insektycydy, zaprawa nasienna), g) Część 07 zamówienia: nasiona gorczycy białej, 1200 kg 3. Szczegółowe warunki, na jakich Zamawiający udzieli zamówienia w tym wykaz nasion rzepaku i gorczycy oraz środków ochrony roślin (ze wskazaniem zawartości substancji aktywnej) oraz pożądaną ilość określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 , formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 oraz formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 6. Jednocześnie treść tych załączników zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. a) Zamawiający dopuszcza nasiona i środki ochrony roślin równoważne. b) Przedmiot równoważny w zakresie nasion powinien spełniać parametry jakościowe wymienionych nasion. Dla stwierdzenia spełnienia warunku dla nasion równoważnych Wykonawca musi w ofercie przedstawić dokument potwierdzający parametry jakościowe. c) Przedmiot równoważny w zakresie środków ochrony roślin powinien spełniać parametry jakościowe środków ochrony roślin wymienionych w SIWZ. Przedstawiając równoważne środki ochrony roślin Wykonawca musi przedstawić nazwę handlową środka równoważnego i skład % substancji aktywnej. Jeżeli oferent w zamian za insektycyd chce zaoferować inny środek, musi on być zarejestrowany w uprawie rzepaku ozimego do zwalczania pchełki rzepakowej, 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zamówienia: d) Zamawiający wymaga, aby oferowane środki ochrony roślin oraz nasiona były najwyższej jakości i spełniały wszelkie obowiązujące normy oraz posiadały wymagane certyfikaty, e) Nasiona zaprawione, zdolność kiełkowania nie mniejsza niż 94%, posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne. Wielkość jednostek siewnych dla odmiany Anderson, Albatros, Kolumb 1,5 mln żywych nasion, nasiona firmy Pionner 2 mln żywych nasion. f) Okres ważności środków ochrony roślin oraz nasiona nie mniejszy niż 12 miesięcy, g) W cenie należy uwzględnić m.in. koszty transportu do siedziby Zamawiającego - Kołuda Wielka dostawa od 7:30-14.00 od poniedziałku do piątku, h) Puste opakowania po zużytych środkach ochrony roślin odbiera dostawca lub podmiot przez niego wskazany, w terminie miesięcznym od zgłoszenia, i) Termin płatności 60 dni od dnia wystawienia faktury. j) Termin załatwienia reklamacji 7 dni od zgłoszenia. 6. Zamawiający zastrzega, iż nie jest zobowiązany do zakupu wszystkich środków ochrony roślin oraz nasion rzepaku w ilościach wskazanych w niniejszej SIWZ i formularzu cenowym (załącznik nr 6 ). Wykonawca ma obowiązek dysponować pełnym asortymentem w ilościach wskazanych w SIWZ i formularzu cenowym dla wykonania niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę wykonawca obowiązany będzie zabezpieczyć ofertę wadium w następującej wysokości: 1) Część 01 zamówienia: 500,00 zł; 2) Część 02 zamówienia: 550,00 zł; 3) Część 03 zamówienia: 500,00 zł; 4) Część 04 zamówienia: 400,00 zł; 5) Część 05 zamówienia: 400,00 zł; 6) Część 06 zamówienia: 3.600,00 zł 7) Część 07 zamówienia: 110,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: 36 2030 0045 1110 0000 0066 8660, BGŻ S.A. Oddział Inowrocław Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 5. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w uPZP. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie. 6. Wadium złożone w innej formie niż pieniężna, należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie z dopiskiem wadium 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem normy art. 46 ust. 4a uPZP. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 3) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może dokonać zapłaty wadium dla tych części jednym przelewem bankowym lub wnieść wadium dla tych części na jednym dokumencie, o którym mowa w pkt 2.2)-5).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izzd-koluda-wielka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach