Przetargi.pl
Dostawa nasion pszenicy ozimej i środków ochrony roślin do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej.

Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, Kołuda Wielka, ul. Parkowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 351-33-91 , fax. 052 351-35-41
  • Data zamieszczenia: 2015-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka
    Kołuda Wielka, ul. Parkowa 1 1
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 351-33-91, fax. 052 351-35-41
    REGON: 00007972800061
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nasion pszenicy ozimej i środków ochrony roślin do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nasion pszenicy ozimej i środków ochrony roślin (herbicydy, fungicydy) do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej: 2. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: a) Część 01 zamówienia: środki ochrony roślin (herbicydy, fungicydy) b) Część 02 zamówienia: nasiona pszenicy ozimej- odmiana Franz, hodowca Saaten Union , ilość 1000 kg c) Część 03 zamówienia: nasiona pszenicy ozimej- odmiana Linus, hodowca Ragt, ilość 1000 kg d) Część 04 zamówienia: nasiona pszenicy ozimej- odmiana Estiwus, hodowca Danko, ilość 1000 kg e) Część 05 zamówienia: nasiona pszenicy ozimej- odmiana Gordian, hodowca Syngenta, ilość 1000 kg. Szczegółowe warunki, na jakich Zamawiający udzieli zamówienia w tym wykaz nasion pszenicy ozimej oraz środków ochrony roślin (ze wskazaniem zawartości substancji aktywnej) oraz pożądaną ilość określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Jednocześnie treść tych załączników zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 5. Zamawiający dopuszcza nasiona i środki ochrony roślin równoważne. a) Przedmiot równoważny w zakresie nasion powinien spełniać parametry jakościowe wymienionych nasion. Dla stwierdzenia spełnienia warunku dla nasion równoważnych Wykonawca musi w ofercie przedstawić dokument potwierdzający parametry jakościowe. b) Przedmiot równoważny w zakresie środków ochrony roślin powinien spełniać parametry jakościowe środków ochrony roślin wymienionych w SIWZ. Przedstawiając równoważne środki ochrony roślin Wykonawca musi przedstawić nazwę handlową środka równoważnego i skład % substancji aktywnej. Wymagania Zamawiającego dotyczące zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby oferowane środki ochrony roślin oraz nasiona były najwyższej jakości i spełniały wszelkie obowiązujące normy oraz posiadały wymagane certyfikaty, b) Materiał siewny w stopniu kwalifikacyjnym k-1, zaprawiony przeciwko chorobom grzybowym, pochodzący ze zbiorów 2015r. c) Opakowania big-bag 500 kg. d) W cenie należy uwzględnić m.in. koszty transportu do siedziby Zamawiającego - Kołuda Wielka dostawa od 7:30-14.00 od poniedziałku do piątku, e) Puste opakowania po zużytych środkach ochrony roślin odbiera dostawca lub podmiot przez niego wskazany, w terminie miesięcznym od zgłoszenia, f) Termin płatności 60 dni od dnia wystawienia faktury. g) Termin załatwienia reklamacji 7 dni od zgłoszenia Zamawiający zastrzega, iż nie jest zobowiązany do zakupu wszystkich środków ochrony roślin oraz nasion pszenicy ozimej w ilościach wskazanych w niniejszej SIWZ i formularzu cenowym (załącznik nr 6). Wykonawca ma obowiązek dysponować pełnym asortymentem w ilościach wskazanych w SIWZ i formularzu cenowym dla wykonania niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izzd-koluda-wielka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach