Przetargi.pl
Dostawa nabiału, lodów, mięsa i wędlin oraz owoców i warzyw dla OSW DĄB w Ustroniu

"Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 40-940 Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 2538862 , fax. (32) 2513346
  • Data zamieszczenia: 2012-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny
    pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7 7
    40-940 Katowice, woj. śląskie
    tel. (32) 2538862, fax. (32) 2513346
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nabiału, lodów, mięsa i wędlin oraz owoców i warzyw dla OSW DĄB w Ustroniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia - dostawa nabiału, lodów, mięsa i wędlin oraz owoców i warzyw dla OSW DĄB w Ustroniu, w podziale na cztery części: 1) część I zamówienia - dostawa nabiału dla OSW DĄB w Ustroniu, 2) część II zamówienia - dostawa lodów dla OSW DĄB w Ustroniu, 3) część III zamówienia - dostawa mięsa i wędlin dla OSW DĄB w Ustroniu, 4) część IV zamówienia - dostawa owoców i warzyw dla OSW DĄB w Ustroniu. 2. Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 1) dla części I, II, IV zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy, 2) dla części III zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy. 3. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie ilościowym i asortymentowym. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 40 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. W przypadku likwidacji OSW DĄB w Ustroniu, zamawiający zobowiązany będzie do powiadomienia wykonawcy o tej sytuacji w terminie nie krótszym niż 14 dni przed likwidacją. W takim przypadku zamawiający nie będzie miał obowiązku realizacji umowy w pozostałej części, a umowa ulegnie rozwiązaniu. 4. Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów spożywczych winien być każdorazowo nie krótszy niż czasookres ich przechowywania. Przez zwrot świeża/y zamawiający rozumie produkty spożywcze wcześniej nie mrożone. 5. Dostawa i wyładunek artykułów odbywać się będzie wyłącznie na koszt wykonawcy, w zgodzie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi [m.in. ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914)]. Wykonawca winien będzie dostarczać produkty spożywcze pochodzące z udokumentowanego źródła i spełniające wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do OSW DĄB, ul. Wczasowa 47, 43-450 Ustroń. 7. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 24 godziny (z wyłączeniem niedziel i świąt), od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy, w godzinach 5:00 - 12:00. 8. Dostawy konkretnego asortymentu i ilości produktów następować będą każdorazowo na podstawie zamówienia skierowanego do wykonawcy przez zamawiającego (nie częściej niż dwa razy w tygodniu) pisemnie (przesyłką pocztową), telefonicznie, poprzez faks lub pocztą elektroniczną. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. 9. W wyjątkowych sytuacjach, np. podyktowanych nagłą potrzebą dodatkowej dostawy towaru, których wcześniej nie można było przewidzieć, zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia dodatkowego zamówienia. 10. Do każdej dostarczonej partii produktów spożywczych wykonawca winien każdorazowo dołączyć (przedstawić) odpowiednie dokumenty potwierdzające ich pochodzenie (nazwa producenta), asortyment, rodzaj opakowania, okres przydatności do spożycia, a także dokumenty wydania WZ. 11. Dodatkowo każdy produkt wykonawca zobowiązany będzie zaopatrywać w handlowy dokument identyfikacyjny, wystawiany zgodnie z przepisami ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wędliny były pakowane próżniowo (bez dostępu powietrza) - VAC lub w modyfikowanej atmosferze, poprzez zamykanie żywności w opakowania wypełnione atmosferą o zmodyfikowanych zawartościach CO2, O2, N2, pary wodnej oraz gazów śladowych w stosunku do naturalnego składu powietrza - MAP. Wędliny w osłonkach poliamidowych nie wymagają pakowania VAC ani MAP. Wymóg ust. 13 dotyczy części III zamówienia. 12. W przypadku nie zrealizowania przez wykonawcę dostawy w wyznaczonym terminie, zamawiający uprawniony będzie do zakupu towaru u innego dostawcy i obciążenia wykonawcy kosztami wynikającymi z różnicy pomiędzy ceną wynikającą z zawartej umowy, a ceną towaru zakupionego u innego dostawcy (łącznie z kosztami dostawy). 13. Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe netto poszczególnych produktów, na podstawie których określona zostanie cena oferty, były niezmienne przez cały okres realizacji umowy (okres stałości ceny). Przez okres stałości ceny należy rozumieć niezmienność ceny (w tym cen jednostkowych artykułów objętych przedmiotem zamówienia) w określonym czasie, niezależnie od zmiany warunków, które mają na nią wpływ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach