Przetargi.pl
Dostawa nabiału dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2012roku.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 2620023 (24) , fax. 0-41 2665855
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Grabowiecka 7 7
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 2620023 (24), fax. 0-41 2665855
    REGON: 00029617600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nabiału dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2012roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału w ilościach szacunkowych : jogurt owocowy 200g-8200 sztuk, jogurt naturalny 250g-8800 sztuk, kefir 250g-6200 sztuk, margaryna 500g-1100 sztuk, masło ekstra 200g-780kg, mleko pasteryzowane 2% - 42000L, ser biały półtłusty -1200 kg, ser żółty 700kg, ser topiony 100g- 1000 sztuk, śmietana 18% -1150 L z dostawą do Domu Pomocy Społecznej od poniedziałku do piątku w okresie od 2 stycznia 2012r do 31 grudnia 2012 r. Wskazane ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości towarów stanowiących przedmiot umowy w zależności od ilości mieszkańców , z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe ani prawne.Dostarczany nabiał powinien cechować się wysokimi walorami smakowymi, żywność musi być świeża z odpowiednim terminem przydatności do spożycia zgodnym z obowiązującymi normami. Dostawy realizowane będą transportem wykonawcy na jego koszt. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu ,wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję do wglądu zamawiającego ( kiedy będzie tego wymagał ). Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych określonych przez zamawiającego i przekazanych wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. Wykonawca przedłoży zamawiającemu na żądanie ( w wypadku stwierdzenia przez zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp.) aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach