Przetargi.pl
Dostawa nabiału dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2011rok.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 2620023 (24) , fax. 0-41 2665855
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Grabowiecka 7 7
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 2620023 (24), fax. 0-41 2665855
    REGON: 00029617600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nabiału dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2011rok.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału: jogurt owocowy 200g - 8200 sztuk, jogurt naturalny 250g - 8800 sztuk, kefir 250 g - 6000 sztuk, margaryna 500 g - 1200 kg, masło ekstra 0,250g - 800 kg, mleko 2% 1 L - 40000L, ser biały - 1200 kg, ser żółty -600 kg, ser topiony 100g - 1000sztuk, śmietana 18% w 1L - 1200 litrów w okresie od 2 stycznia 2011roku do 31 grudnia 2011roku z dostawą od poniedziałku do soboty do siedziby Zamawiającego środkiem transportu Dostawcy. Wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie w zależności od stanu osobowego mieszkańców , którego nie można przewidzieć w chwili obecnej , co oznacza, że nie stanowią podstaw do zgłaszania roszczeń prawnych i finansowych z tytułu nie zrealizowanych dostaw . Dostarczone artykuły żywnościowe powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczona żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami. W przypadku dostarczenia produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Dostawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego ( kiedy będzie tego wymagał ). Dostawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Dostawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.Dostawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie ( w wypadku stwierdzenia przez zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu , konsystencji itp.)aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl w zakładce: Komunikaty i ogłoszenia.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach