Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka 7
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 2620023 (24) , fax. 0-41 2665855
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Grabowiecka 7 7
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 2620023 (24), fax. 0-41 2665855
REGON: 00029617600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: biuro.dps7@home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nabiału dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich w okresie od poniedziałku do soboty przez okres 12 miesięcy z dostawą sukcesywnie wg zapotrzebowania w ilości: jogurt owocowy 200g - 8200 szt, jogurt naturalny 200g -8800 szt., kefir 200g - 6200 szt., margaryna 500g- 1000 kg, masło ekstra -800 kg, mleko 2% 1l- 42000l, ser biały - 1200 kg, ser żółty-700 kg, ser topiony 1000 szt., śmietana 18% - 1150l rocznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 pkt 1-4 a w szczególności: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt .7 naszej SIWZ metodą warunku granicznego -spełnia/nie spełnia.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć : oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo Zamówień Publicznych , aktualny odpis wypisu z rejestru handlowego , rejestru przedsiębiorstw państwowych, ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru potwierdzającego , że Oferent jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym ( oryginał lub potwierdzona kopia ) , wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa i innych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Zawichoście
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa produktów mleczarskich dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa mleka i produktów mleczarskich dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Dodano: 2016-05-27 - Dostawy mleka i produktów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu
Dodano: 2016-04-12 - Dostawy wyrobów mleczarskich do Zakładu Karnego w Pińczowie
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa artykułów mleczarskich do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa mleka i nabiału w 2016r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8 i Jagiellońskiej 76.
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa mleka i przetworów mlecznych Nr sprawy EZP-252-23/2015
Dodano: 2015-11-24 - zakup i dostawy artykułów spożywczych
Dodano: 2015-11-17 - DOSTAWA NABIAŁU I PRODUKTÓW MLECZNYCH NA POTRZEBY PUNKTÓW ŻYWIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2015-09-03