Przetargi.pl
Dostawa nabiału

Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5628500 , fax. 0-87 5628507
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
    ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66 66
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5628500, fax. 0-87 5628507
    REGON: 00029334400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskalina.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nabiału
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału dokonywana przez Wykonawcę trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) do godz. 700 wg Załącznika nr 1 do SIWZ. Mleko będzie dostarczane do siedziby Zamawiającego codzienne do godziny 700. Nabiał będzie dostarczany w ilościach zgodnych z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz cenowy w całości i dołączyć do oferty. Ilość jednostek w l i kg: 1. Mleko spożywcze w kartonie 2% tłuszczu 39.150l; 2. Śmietana 18% tłuszczu 1.500l; 3. Śmietana 12% tłuszczu 300l; 4. Śmietanka słodka 12%, 18%, 30% tłuszczu 50l; 5. Ser biały chudy 60 kg; 6. Ser biały półtłusty 1.200kg; 7. Ser żółty twardy 950kg; 8. Ser salami 100kg; 9. Ser żółty wędzony 80kg; 10. Serki topione 510kg; 11. Serki topione trójkąty pakowane po 8 szt Hochland lub równoważne 150kg; 12. Serki topione smakowe (z szynką, kminkiem, koperkiem, ziołami) 40kg; 13. Serki wiejskie 800kg; 14. Serki homogenizowane owocowe różne smaki 660kg; 15. Serki homogenizowane waniliowe 1.000kg; 16. Jogurt naturalny 500 kg; 17. Jogurt owocowy różne smaki 700kg; 18. Serki Danone lub równoważne 140kg; 19. Masło śmietankowe 1.300kg; 20. Jogurt Activia lub równoważny 100kg; 21. Jogurty do picia probiotyczne 40kg; 22. Serek typu włoskiego Capri lub równoważny 60kg. Nabiał będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy , ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transportu i środków transportu. Produkty pakowane mają być trwale i czytelnie oznaczone terminem przydatności do spożycia, termin przydatności do spożycia wg dnia dostawy nie może być krótszy niż 30% terminu przydatności dla danego produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,6. Złożą oświadczenia zgodnie z wymaganiami ustawy prawo zamówień publicznych tj.:-oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,- oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych,- oświadczenie, że wykonawca przyjmuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty (zgodnie z pkt. 4.1 SIWZ.) Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej-(nych) do ich reprezentowania, następujących dokumentów:- Aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Inne dokumenty stanowiące treść oferty:- Projekt umowy Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.- Formularz ofertowy wg. załączonego wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.- Formularz cenowy wg. załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.- W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub przedsiębiorcę.- W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez udzielającego lub przyjmującego pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskalina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach