Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 07200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 7437600 , fax. 297 437 605
- Data zamieszczenia: 2017-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
07200 Wyszków, woj. mazowieckie
tel. 0-29 7437600, fax. 297 437 605
REGON: 30872600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MYJNI ULTRADŹWIĘKOWEJ Z PULSACYJNYM PŁUKANIEM KANAŁÓW WEWNĘTRZNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni ultradźwiękowej z pulsacyjnym płukaniem kanałów wewnętrznych do SPZZOZ w Wyszkowie w ilości 1 sztuki dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni SPZZOZ w Wyszkowie, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2- opis przedmiotu zamówienia. 2. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876). 3. Dostarczone urządzenie będzie odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4. Warunki dostawy i płatności. a) dostawa obejmie urządzenia medyczne spełniające wymagania Zamawiającego w ilościach określanych w załączniku nr 2 – opis przedmiotu zamówienia. b) miejsce dostawy urządzenia to Centralna Sterylizatornia SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport, rozładunek, dostarczenie do pomieszczeń sterylizatorni, zainstalowanie, uruchomienie i przeszkolenie obsługi. d) czas realizacji dostawy wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, to maksymalnie 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Faktura może być wystawiona najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru urządzenia, po zainstalowaniu i przeszkoleniu obsługi. 5. Płatność ratalna- będzie dokonana przez Zamawiającego przelewem na numer rachunku wskazany na fakturze wg następującego harmonogramu: I rata – 30 % ceny brutto – 30 dni po dostawie II rata – 20 % ceny brutto – 60 dni po dostawie III rata – 15 % ceny brutto – 90 dni po dostawie IV rata – 10 % ceny brutto – 120 dni po dostawie V rata – 10 % ceny brutto – 150 dni po dostawie VI rata – 5 % ceny brutto – 180 dni po dostawie VII rata – 5 % ceny brutto – 210 dni po dostawie VIII rata – 5 % ceny brutto – 240 dni po dostawie • faktura może być wystawiona przez Wykonawcę najwcześniej w dniu podpisania Protokółu Odbioru przedmiotu zamówienia. • Zamawiający wymaga aby faktura wystawiona była z uwzględnieniem cen jednostkowych elementów wchodzących w skład danego urządzenia lub aby do faktury dołączono załącznik określający ceny jednostkowe elementów wchodzących w skład tego urządzenia, o ile takie elementy istnieją. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa preparatów myjących i dezynfekujących
Dodano: 2024-07-05 - Dostawa preparatów myjących i dezynfekujących
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa produktów do Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa materiałów medycznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji WSZ w Płocku.
Dodano: 2022-09-30 - zakup „Kabiny do dekontaminacji 1 szt.” dla projektu pn. „Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-02-16 - zakup „Zamgławiacza do pomieszczeń 2 szt.” oraz „Płynu do zamgławiacza 150 szt.”
Dodano: 2021-12-31 - Zakup dwóch stacji do dezynfekcji rąk do realizacji dotacji na doposażenie i drobne prace remontowe z uwzględnieniem potrzeb służących przeciwdziałaniu skutkom pandemii
Dodano: 2021-12-22 - Zakup wyposażenia w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego"
Dodano: 2021-05-31 - Zakup wyposażenia w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego"
Dodano: 2021-05-25 - Zakup automatycznego dezynfektora do bezdotykowej dezynfekcji dłoni – 2 szt.
Dodano: 2021-04-09