Sąd Okręgowy ogłasza przetarg
- Adres: 26600 Radom, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 385 66 52 , fax. 48 385 66 52
- Data zamieszczenia: 2017-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
ul. M. J. Piłsudskiego 10
26600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 385 66 52, fax. 48 385 66 52
REGON: 57151800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie wokand i urządzeń wielofunkcyjnych A3 w budynku Sądu Okręgowego w Radomiu i Sądu Rejonowego w Radomiu, ul. Warszawska 1, 26 – 600 Radom - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i wdrożenie wokand i urządzeń wielofunkcyjnych A3 w budynku Sądu Okręgowego w Radomiu i Sądu Rejonowego w Radomiu, ul. Warszawska 1, 26 – 600 Radom: wokanda typ 1 – 33 szt., wokanda typ 2 – 3 szt., urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 z finiszerem– 2 szt., urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 – 2 szt., urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe A3 – 24 szt., system monitorowania i kontroli kosztów wydruku – 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: CZĘŚĆ I – 3 000,- zł. CZĘŚĆ II – 4 000,- zł. 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16 marca 2017 r. do godziny 11:00. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 54 1130 1017 0021 1000 0090 0004 z adnotacją „Wadium – numer sprawy ZP 226 – 5/17 – część …………..”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w punkcie 10.2. terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie ma możliwości bezpośredniej wpłaty kwoty wadium w kasie Zamawiającego lub banku Zamawiającego. 10.5. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na kilka części i wnoszenia wadium w pieniądzu, Wykonawca może zsumować wadium dla tych części i wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego łączną kwotę wadium za te części, np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II, to sumuje 3 000,- zł. + 4 000,- zł. i wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego kwotę 7 000,- zł. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.6. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na kilka części i wnoszenia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, Wykonawca musi wnieść wadium na każdą część oddzielnie, np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na CZĘŚĆ I i na CZĘŚĆ II, to składa wraz z ofertą dokument poręczenia lub gwarancji oddzielnie na CZĘŚĆ I na kwotę 3 000,- zł. oraz oddzielnie na CZĘŚĆ II na kwotę 4 000,- zł. 10.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
Dodano: 2024-06-27 - Dostawa Sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-05-21 - Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
Dodano: 2024-05-08 - Dostawa 120 monitorów dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa monitorów
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa sprzętów IT
Dodano: 2023-04-30 - Dostawa monitorów i komputerów przenośnych notebook
Dodano: 2022-12-15 - Dostawa monitorów i komputerów przenośnych notebook
Dodano: 2022-10-11 - Dostawa monitora
Dodano: 2021-06-21 - Zakup sprzętu w postaci 11 monitorów komputerowych.
Dodano: 2021-01-29