Przetargi.pl
DOSTAWA, MONTAŻ, URUCHOMIENIE KOMÓR I SZAF CHŁODNICZYCH W BUDYNKU KUCHNI SZPITALNEJ „E-13” PRZY UL. RADZIWIŁŁOWSKIEJ 13 W LUBLINIE WRAZ Z PRZESZKOLENIEM PERSONELU W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO NA LATA 2016-2022 „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SZPITALA KLINICZNEGO NR 1 UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W LUBLINIE“

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-081 Lublin, Stanisława Staszica
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48815344610 , fax. +48815324153
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
    Stanisława Staszica 16
    20-081 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48815344610, fax. +48815324153
    REGON: 43102923400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spsk1

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, MONTAŻ, URUCHOMIENIE KOMÓR I SZAF CHŁODNICZYCH W BUDYNKU KUCHNI SZPITALNEJ „E-13” PRZY UL. RADZIWIŁŁOWSKIEJ 13 W LUBLINIE WRAZ Z PRZESZKOLENIEM PERSONELU W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO NA LATA 2016-2022 „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SZPITALA KLINICZNEGO NR 1 UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W LUBLINIE“
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi DOSTAWA, MONTAŻ, URUCHOMIENIE KOMÓR I SZAF CHŁODNICZYCH W BUDYNKU KUCHNI SZPITALNEJ „E-13” PRZY UL. RADZIWIŁŁOWSKIEJ 13 W LUBLINIE WRAZ Z PRZESZKOLENIEM PERSONELU W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO NA LATA 2016-2022 „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SZPITALA KLINICZNEGO NR 1 UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W LUBLINIE“. 2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. niezbędne - zawiera Załącznik Nr 1A i 2A „Formularza oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przez Wykonawców asortyment został wniesiony, podłączony, zamontowany i uruchomiony wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji i automatyki w pomieszczeniach wg ustaleń Zamawiającego własnym staraniem i na własny koszt Wykonawcy. 4. Dla potrzeb zasilenia komór chłodniczych przewidziano tablice bezpiecznikową TBCH, od której należy poprowadzić kable typu (N)ZXH zasilające szafy sterownicze urządzeń. 5. Konstrukcje pod jednostki zewnętrzne lokalizowane na dachu są w zakresie Wykonawcy niniejszego przedmiotu zamówienia. 6. Wykonanie zasilania do jednostek zewnętrznych jest w zakresie Wykonawcy niniejszego przedmiotu zamówienia. 7. Wykonanie przejść instalacyjnych przez przegrody budowlane i przez połać dachu jest w zakresie Wykonawcy niniejszego przedmiotu zamówienia. 8. Gwarancja na przejścia przez przegrody, ich szczelność jest w zakresie Wykonawcy niniejszego przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca niniejszego przedmiotu zamówienia obejmie gwarancją elementy, przez które przechodzić będą instalacje elektryczne i freonowe. 10. Za urządzenia objęte niniejszym przedmiotem zamówienia, w okresie od zakończenia przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego budynku, odpowiadał będzie Wykonawca niniejszego przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami SIWZ. 11. Montaż regałów w komorach nie jest objęty niniejszym przedmiotem zamówienia. 12. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg i ścian, okien, sufitów, drzwi itp., aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z Jego winy. Zamawiający nakłada obowiązek naprawy wynikłych szkód na koszt Wykonawcy i doprowadzenia pomieszczenia do stanu sprzed uszkodzenia / zabrudzenia w terminie 3 dni od chwili zgłoszenia zdarzenia. 13. Przedmiot zamówienia będzie realizowany podczas realizacji prac budowlanych, wykończeniowych obiektu, w którym lokalizowane będą instalacje i urządzenia objęte niniejszym przedmiotem zamówienia. 14. Przedmiot zamówienia stanowią dwa zadania - oferty częściowe. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w tym zmiany wymiarów komór, czy szaf pod warunkiem, że ich kubatura nie będzie mniejsza niż wskazana przez Zamawiającego, a ich lokalizacja pozwoli na zgodne z przepisami BHP zachowaniu przestrzeni ruchu oraz umieszczenie w nich wyposażenia zgodnie z Projektem technologii kuchni. 16. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy produktów Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji, przy zachowaniu funkcji zgodnych z celem jakim mają służyć. Dla mocy urządzeń parametr nie może być większy niż 15% wartości wskazanej w opisie. 17. Zamawiający wymaga wskazania pozycji, w których zastosowano rozwiązania równoważne wraz z opisem i wskazaniem parametrów oferowanego urządzenia, w załącznikach odpowiednio nr 1A, 2A do SIWZ. 18. Wykonawca gwarantuje dostawę, montaż, uruchomienie wyposażenia oraz szkolenie pracowników w zakresie jego obsługi. 19. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty. 20. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7 - Sprzęt kuchenny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39221000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł do 04.07.2019r. do godz. 10:15 (decyduje data i godz. wpływu na konto SPSK-1, w przypadku złożenia wadium w innych formach niż pieniądz decyduje data i godzina wpływu do Kancelarii Szpitala SPSK1.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach