Przetargi.pl
„Dostawa, montaż, strojenie oraz szkolenie z obsługi i serwis cyfrowego projektora kinowego” w ramach realizowanego przez Zleceniodawcę projektu –„Europejskie Centrum Kultury, Dialogu i Pojednania-przebudowa i rozbudowa Kino-Teatru „Syrena” w Wieluniu”.

Wieluński Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 843 86 40,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wieluński Dom Kultury
    ul. Krakowskie Przedmieście 5
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 43 843 86 40,
    REGON: 28162500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdkwielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa, montaż, strojenie oraz szkolenie z obsługi i serwis cyfrowego projektora kinowego” w ramach realizowanego przez Zleceniodawcę projektu –„Europejskie Centrum Kultury, Dialogu i Pojednania-przebudowa i rozbudowa Kino-Teatru „Syrena” w Wieluniu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Kinowy projektor cyfrowy w standardzie DCI; do projekcji 2D/3D; typ układu tworzącego obraz co najmniej DLP Cinema Chip 3xDMD 0,069” Dark Metal o rozdzielczości co najmniej DC2K (2048x1080); hermetyczność układu tworzącego obraz i drogi optycznej; układ bez lampowy (laserowe źródło światła o żywotności 20 000h); moc świetlna pozwalająca doświetlić ekran do 12 metrów podstawy – układ automatyki i pamięci ustawień ostrości i wielkości ogniskowej obiektywu, możliwość zdalnej diagnostyki z komputera; brak wymogu dodatkowego systemu wentylacji; wysoka mobilność; maksymalny pobór mocy z wbudowanym serwerem i układem laserowym 1350W; waga projektora maksymalnie 70 kg; głośność projektora poniżej 48 dB - (1 szt.) 2 Odpowiedni serwer kinowy wbudowany w projektor certyfikowany do standardu DCI, odtwarzane systemu kompresji: m.in. JPEG2000, 3D-JPEG200 oraz MPEG-2 w rozdzielczości 2K oraz 4K (JPEG2000), możliwość odtwarzania plików 4K w rozdzielczości 2K, możliwość odtwarzania plików ze zwiększoną ilością klatek HFR, obsługa napisów i dubbingu, pamięć dysku minimum 2 TB netto, wejście HDMI umożliwiające odtwarzanie treści z Blu-Ray, tuner SAT (itp.), - (1 szt.) 3 Obiektyw - do dedykowanego projektora cyfrowego, umożliwiający uzyskanie obu formatów kinowych panoramy (scope) i kaszety (flat) - (1 szt.) 4 Dedykowany komputer (panel sterujący), z oprogramowaniem serwisowym oraz sterującym co najmniej ekran 15” HD, RAM 4GB, procesor Dual Core, Dysk twardy 500GB - (1szt.) 5 Odpowiedni stolik z rackiem na switch oraz urządzenia peryferyjne na kółkach jezdnych łożyskowanych z blokadą - (1 szt.) 6 UPS systemowy, podtrzymanie minimum 7 min. dedykowany do oferowanego projektora (1 szt.) 7 Cyfrowy procesor dźwiękowy 8 kanałowe wejście cyfrowe w formacie AES/EBU, 8 kanałowe wejście analogowe, 8 kanałowe wyjście analogowe, obsługa formatów 5.1, 7.1DS, 7.1SDDS (1 szt.) 8 Montaż – stworzenie systemu i instalacja projektora w kabinie projekcyjnej 9 Dostawa, instalacja, montaż, uruchomienie, zestrojenie i uruchomienie sprzętu, urządzeń zgodnie z zaleceniami DCI wraz z niezbędnym wyposażeniem kina cyfrowego i wyszkoleniem osób odpowiedzialnych za obsługę (7 osób) w obsłudze zamówionego sprzętu w siedzibie Zamawiającego - (1 kpl.) 1) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia, tj. kinowy sprzęt cyfrowy do projekcji kinowej 2D/3D w rozdzielczości DC2K (2048x1080) w Kino-Teatrze „Syrena” był zgodny ze standardami DCI. 2) Zestaw sprzętu powinien być kompatybilny z zamontowanym systemem dźwięku w Kino-Teatrze „Syrena” (system kinowy w standardzie 5.1, urządzenia głośnikowe efektowe surround marki QSC, system urządzeń głośnikowych zaekranowych LCR marki kilng&Freitag, procesor sygnałowo-głośnikowy firmy Yamaha). 3) Przedmiot zamówienia musi być dostosowany do wymiarów, warunków i wyposażenia sali kinowej Kino-Teatru „Syrena”. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapoznania się z obiektem, w którym będzie dokonywany montaż przed złożeniem oferty, pod rygorem utraty prawa powoływania się na zarzuty wynikające z tego tytułu. Poniżej przedstawiamy przybliżone parametry: a) liczba miejsc siedzących sali kinowej – 320 szt., b) szerokość ekranu (projekcyjna) – 10 m, c) wysokość ekranu – 6 m, d) odległość projekcyjna od kabiny projekcyjnej – 22,5 m, e) ekran srebrny Maxxscreen 36 TabTension, f) system audio – system kinowy w standardzie 5.1. 4) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca przeniósł na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe lub udzielił nieograniczonej co do zakresu korzystania, terytorialnie i czasowo (bez możliwości wypowiedzenia) licencji na korzystanie z dostarczonego oprogramowania oraz dokumentacji potrzebnych do normalnego korzystania z wszystkich funkcjonalności dostarczonego Przedmiotu Zamówienia. W przypadku licencji będzie ona udzielona w najszerszym prawem dopuszczalnym zakresie (w szczególności będzie uprawniać Zamawiającego do udostępnienia oprogramowania lub dokumentacji do korzystania osobom trzecim) i nie będzie ona zawierała zapisów ograniczających Zamawiającego do korzystania z oprogramowania lub dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 14 sierpnia 2017 r. do godz. 12:00 w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.wdkwielun.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, bez osobnego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Wraz z ofertą wykonawca składa: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) należy złożyć jeden dokument; b) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum/ spółka cywilna). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; c) dowód wniesienia wadium; d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.4 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ; e) dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów (kart produktów oraz wzoru lub opisu licencji na oprogramowanie) potwierdzających spełnienie przez dostarczane towary warunków stawianych przez Zamawiającego – na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych w ust.13.3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach