Przetargi.pl
Dostawa i montaż cyfrowego projektora dla Miejskiego Domu Kultury w Opocznie

Miejski Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 26300 Opoczno, ul. Biernackiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 736 14 10 , fax. 44 736 14 10
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Kultury
    ul. Biernackiego 4
    26300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44 736 14 10, fax. 44 736 14 10
    REGON: 78777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkopoczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż cyfrowego projektora dla Miejskiego Domu Kultury w Opocznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż fabrycznie nowego cyfrowego projektora kinowego zgodnie ze standardem DCI o minimalnej rozdzielczości 2K wraz z procesorem wizyjnym, obiektywem, serwerem kinowym, panelem sterującym, układem projekcji 3D, okularami i stolikem pod zestaw cyfrowy, dla Miejskiego Domu Kultury w Opocznie zgodnie z przedstawioną poniższą charakterystyką. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) Dostawę projektora cyfrowego oraz wymienionego osprzętu. 2) Dostawa obejmuje transport sprzętu, wniesienie do wskazanego pomieszczenia i montaż urządzeń. 3) Uruchomienie wszystkich dostarczonych urządzeń oraz udzielenie gwarancji jakości i świadczeń serwisu gwarancyjnego. 4) Podpisanie protokołu dostawy. 5) Dostarczenie wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim. 6) Udzielenie nie mniejszej niż 24 miesięcznej gwarancji i nie mniejszej niż 24 miesięcznej rękojmi za wady na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu dostawy oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego. 7) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie powystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 8) Oferowany sprzęt musi być oznakowany CE zgodnie z obowiązującym przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie zgodności ( Dz.U z 2016 poz 655 z późn. zmianami). 9) Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 11) Wykonawca przystępujący do niniejszego zamówienia powinien zapoznać się z posiadaną przez Zamawiającego konfiguracją sprzętową urządzeń, tak aby zaoferowane nowe urządzenia były w pełni kompatybilne z już posiadanymi, dlatego zalecane jest przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 2. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia, określający parametry, wymagania techniczne i funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy oraz jego realizacji określają załączniki: Załącznik nr 1A, nr 2 oraz Załącznik nr 4 - projekt umowy, które stanowią integralna część SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania oświadczenie wstępne - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 A - konfiguracja, parametry i warunki wymagane dla przedmiotu zamówienia 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasadach lub sytuacji podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach