Przetargi.pl
Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2021 r.

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Bernardyńska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2021-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100, fax. 14 6883115
    REGON: 12268012100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2021 r. 1) Na przedmiot zamówienia składa się: a) bieżąca kontrola widoczności i czytelności oraz naprawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie; b) dostawa, wymiana i montaż nowego lub pochodzącego z odzysku oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, malowanie antykorozyjne elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonywanie innych napraw na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie. 2) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga udzielenia: a) minimum 7 lat rękojmi za wady dla dostarczonych i zamontowanych tarcz znaków typu I-go oraz tabliczek z nazwami ulic (wiersz 1-3 tabeli, zamieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ – § 2 ust. 3 pkt 2), ogrodzeń segmentowych U-12a z wypełnieniem siatką, ogrodzeń łańcuchowych U-12b, stalowych barier segmentowych typu „mini guard”, słupków blokujących U-12c i stylizowanych (wiersze 12, 21, 22, 25 tabeli zamieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ – § 2 ust. 3 pkt 2) licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem zapisu w ust. 14 pkt 4 SIWZ (na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi). b) 10 lat rękojmi na dostarczone i zamontowane tarcze znaków drogowych oraz tabliczki z nazwami ulicy wraz z łącznikami i elementami konstrukcyjno-montażowymi przewidywanymi do ich mocowania do konstrukcji wsporczych dla tarcz znaków typu II-go od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wiersz 5 tabeli zamieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ – § 2 ust. 3 pkt 2). c) 3 lat rękojmi na dostarczone i zamontowane słupki przeszkodowe U-5a, słupki znaków drogowych Ø60 mm, słupki o profilu 60x60x2 mm od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wiersz 8, 9 i 13 tabeli zamieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ – § 2 ust. 3 pkt 2). d) 5 lat rękojmi na dostarczone i zamontowane lustra drogowe poliwęglanowe U-18a i U-18b, ogrodzenia segmentowe z wypełnieniem z płyt przezroczystych i słupki U-1a od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wiersze 10, 11, 14, 20 tabeli zamieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ – § 2 ust. 3 pkt 2). e) 10 lat rękojmi na dostarczone i zamontowane konstrukcje kratowe, bariery chodnikowe proste, balustrady U-11a, drogowej bariery skrajnej przekładkowej U-14a, barieroporęczy U-11b oraz gniazda wielokrotnego użytku do montażu słupków od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wiersz 7, 15, 18, 19, 23, 24 tabeli zamieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ – § 2 ust. 3 pkt 2). f) 2 lat rękojmi na dostarczone i zamontowane elementy progów zwalniających listwowych U-16d, płytowych z przejściem U-16b, wyspowych U-16, azyle dla pieszych i separatory ruchu U-25a i U-25b oraz na powłokę antykorozyjną na elementach oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wiersze 26-30, 40 tabeli zamieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ – § 2 ust. 3 pkt 2). 4) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 5) Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. a) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga aby osoby wykonujące poniżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę: - kontrola ustawienia i czytelności znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - prowadzenie całodobowego dyżuru, - przeprowadzanie szczegółowego przeglądu, - czynności związane z bieżącą naprawą oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - czynności związane z dostawą, wymianą i montażem nowego lub pochodzącego z odzysku oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. b) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5 lit. a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 5 lit. a oraz sankcje z tytułu nie spełniania tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50230000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach