Przetargi.pl
Dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej dla Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-434 Łódź, Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6350033; 6350000, , fax. 042 6350034; 6350002
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
    Piotrkowska 135
    90-434 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6350033; 6350000, , fax. 042 6350034; 6350002
    REGON: 47320748200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.wsa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej dla Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej dla Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1.1. demontażu starego agregatu, 1.2. utylizacji starego agregatu, 1.3. pisemnego opracowania konstrukcji transportowej (montażowej) wraz z wyciągarką umożliwiającą bezkolizyjne posadowienie agregatu w klimatyzatorni znajdującej się w piwnicy budynku (dobór elementów konstrukcji należy powierzyć projektantowi z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń). Sporządzone opracowanie wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego, 1.4. ewentualnego dostosowania podłoża pod nowy agregat, 1.5. dostawy i posadowienia nowego agregatu, 1.6. dostawy dodatkowego zdalnego sterownika (służącego do kontroli stanu pracy urządzenia) oraz zamontowania i uruchomienia go w pomieszczeniu ochrony, 1.7. rozruchu agregatu, 1.8. wykonania prób szczelności oraz pomiarów elektrycznych, 1.9. dokonania stosownych wpisów do systemu CRO, jeśli będą one wymagane, 1.10. opracowania instrukcji obsługi oraz dokumentów odbiorowych, przeprowadzenie szkolenia z podstaw obsługi dla wyznaczonego pracownika Zamawiającego, 1.11. Wykonywanie wymaganych przeglądów gwarancyjnych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ zawierającym: 2.1. Opracowanie pt. „Wymiana agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji komfortu”, 2.2. Przedmiary robót – kosztorys nakładczy 3. Wykonawca musi zaoferować agregat zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym na potwierdzenie tego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty takie jak np.: certyfikaty, atesty, świadectwa, karty wyrobu, opis techniczny lub funkcjonalny, katalog lub karty katalogowe producenta potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów (wskazujące w szczególności na oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu lub inne istotne), pozwalające na identyfikację i ocenę zgodności oferowanego produktu oraz jego parametrów z wymaganiami SIWZ. 4. Oferowany przez Wykonawcę agregat wody lodowej musi być fabrycznie nowy (Zamawiający nie dopuszcza wersji „demo” urządzenia), spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji. 5. Zamawiający umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej pomieszczeń, w których będzie wykonywany przedmiot zamówienia w celu wykonania pomiarów oraz uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej, a następnie do wykonania zamówienia. Wizję można przeprowadzić w poniedziałki i czwartki do piątku w godz. 800 - 1200. W związku z sytuacją epidemiczną Wykonawca musi zgłosić chęć przeprowadzenia wizji, kontaktując się z Zamawiającym telefonicznie lub e-mailem w celu ustalenia terminu. 6. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe. W związku z powyższym przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy, ułatwiający Wykonawcy przygotowanie oferty. 7. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty podpisania umowy harmonogram realizacji prac, który określi poszczególne etapy wykonania zamówienia. 8. Wykonawca kalkulując cenę oferty musi uwzględnić koszty opracowania konstrukcji dla montażu nowego agregatu oraz zabezpieczenia miejsc postojowych w garażu, w którym prowadzone będą prace demontażowe i montażowe, a także koszty przeglądów w okresie gwarancji wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych (np. filtry). 9. Prowadzone w budynku prace muszą odbywać się z należytą starannością, tak by nie dopuścić do jakichkolwiek uszkodzeń lub zniszczeń np. ścian, posadzek, istniejących czynnych instalacji itp. Wszelkie uszkodzenia w budynku powstałe wskutek wykonywania przedmiotu umowy zostaną usunięte przez Wykonawcę na jego koszt. 10. Biorąc pod uwagę fakt, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie, Wykonawca musi liczyć się z pewnymi utrudnieniami w prowadzeniu prac i powinien uwzględnić możliwość pracy przemiennej z pracą Sądu oraz w dni wolne od pracy (głównie dotyczy to prac uciążliwych dla funkcjonowania Sądu tj. hałas, zapylenie, wibracje), 11. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu dnia pracy ma obowiązek sprzątnięcia miejsca jej wykonywania, usunięcia na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci (zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarce odpadami) oraz przekazania w czystości pomieszczeń po ostatecznym odbiorze prac. 12. Teren prowadzenia prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 13. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem „równoważnych” materiałów, urządzeń i elementów, innych niż podane w dokumentacji pod warunkiem, że zaproponowane materiały, urządzenia i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 15. Gwarancja i rękojmia za wady: 15.1. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia przy założeniu, że minimalny okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące, a maksymalny okres gwarancji i rękojmi nie może przekroczyć 48 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi za wady będzie podlegał ocenie Zamawiającego i liczony będzie od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez zastrzeżeń. 15.2. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi za wady jako zobowiązanie Wykonawcy do usunięcia wad, które ujawniły się w przedmiocie umowy w ciągu terminu określonego w gwarancji. Gwarancja odnosi się do wad powstałych z przyczyny tkwiącej w przedmiocie umowy, którego gwarancja dotyczy. Gwarancja nie wygasa wskutek spełnienia świadczenia gwarancyjnego i trwa aż do celu osiągnięcia gwarancji. 15.3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia w okresie gwarancji będzie wykonywał nieodpłatnie wymagane przeglądy wraz z dostawą i wymianą na swój koszt materiałów eksploatacyjnych (np. filtry), na zasadach określonych w DTR urządzenia (nie rzadziej jednak niż raz na 6 miesięcy). Wykonawca, sporządzi protokół z przeglądu, a jeśli będzie to wymagane, dokona wpisu każdego przeglądu do systemu CRO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach