Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie układu przygotowania prób na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków przy ul. Żabiej w Częstochowie

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie układu przygotowania prób na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków przy ul. Żabiej w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie układu przygotowania prób na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków przy ul. Żabiej w Częstochowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Dostawę, montaż i uruchomienie układu przygotowania prób wraz z niezbędnymi instalacjami sanitarnymi sprężonego powietrza oraz okablowaniem elektrycznym. b)Demontaż istniejącej stacji przygotowania prób wraz z współtowarzyszącymi instalacjami oraz urządzeniami. c)Wykonanie linii przygotowania próby w kierunku koryta dopływowego ścieków do CPŚ w Pompowni B. d)Wykonanie linii przygotowania próby w kierunku analizatora BIOTECTOR B7000. e)Wykonanie instalacji doprowadzenia wody pitnej do stacji przygotowania prób. f)Wykonanie instalacji odpływowej ze stacji przygotowania prób. g)Montaż kompresora wraz z instalacją sprężonego powietrza w kierunku stacji przygotowania prób. h)Wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych oraz komunikacyjnych dla poszczególnych urządzeń. i)Integrację z analizatorem BIOTECTOR B7000. j)Szkolenie pracowników z obsługi układu przygotowania prób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i zero groszy). 2.Forma wniesienia wadium: 1)pieniądz, 2)poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancja ubezpieczeniowa, 4)gwarancja bankowa, 5)poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r.poz 299 ze zm.). 3.Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. 4.Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty jednak nie trwale związane z ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 8.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub w tym również na przedłużony okres związania ofertą. 9.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli wniesienie należytego wykonania umowy było wymagane), 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany druk Oferty 2)parafowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, 3)pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 8 do SIWZ 4)oświadczenie dotyczące zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 9 do SIWZ, 5)dokument potwierdzający wpłatę wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach