Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy (RCP)

SĄD REJONOWY W WĄGROWCU ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67-268-12-20
  • Data zamieszczenia: 2023-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W WĄGROWCU
    ul. Kościuszki 18
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67-268-12-20
    REGON: 000324168
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy (RCP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Umowy jest dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy (RCP) w budynku Sądu Rejonowego w Wągrowcu położonych przy ul. Kościuszki 18 i ul. Kościuszki 27 w Wągrowcu.2. Zakres prac obejmuje:a) dostawę i instalację kontrolerów KDb) dostawę i instalację czytników KDc) dostawę i instalację czujek otwarcia (kontaktronów)d) dostawę kart zbliżeniowyche) okablowanie systemuf) uruchomienie i konfiguracjag) instalacja switcha PoE w szafach IT3. Zamówienie obejmuje wykonanie dostaw oraz prac instalacyjnych, konfiguracji i uruchomienia zgodnie z dokumentacją techniczną zwaną dalej „dokumentacją” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ oraz ofertą Wykonawcy, której kopia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42961100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:a) Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 dostawy z montażem:- polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy na kwotę co najmniej 200.000,00 PLN brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane.b) wykazanie, że dysponuje co najmniej:- jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami (kierownik budowy/robót), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważne), będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Osoba winna spełniać wymagania o których mowa w art. 37c Ustawy o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami tj. osoba ta winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz winna wykazać się co najmniej 18-miesięcznym udziałem w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Sposób udokumentowania powyższych kwalifikacji określony został w art.,. 37g ust. 1 lub 2 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach