SĄD OKRĘGOWY W KONINIE ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Energetyka 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632464590
- Data zamieszczenia: 2022-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
ul. Energetyka 5
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 632464590
REGON: 311615057 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zgodnie z dok. projektową (etap „0”) wraz z systemem RCP w budynkach SO w Koninie, SR w Kole i SR w Słupcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zgodnie z dokumentacją projektową (etap „0”) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynkach Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Kole i Sądu Rejonowego w Słupcy.1.1 część I zamówienia: a) Zamówienie gwarantowane„Dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zgodnie z dokumentacją projektową (etap „0”) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynku Sądu Okręgowego w Koninie, ul. Energetyka 5”.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 A do SWZ.b) Zamówienie opcjonalne:„Dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zgodnie z dokumentacją projektową (etap „0”) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie, pl. Niepodległości 1”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 D do SWZ.2. (...)3. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentacje projektowe oraz wizję lokalną w miejscach dostawy i montażu. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że niniejsze dokumentacje zawierają błędy lub braki, winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.4. Dla wskazanych w dokumentacjach projektowych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. 5. Ilekroć w niniejszej SWZ i dokumentacjach projektowych jest mowa o materiałach, urządzeniach, programach komputerowych itp. z podaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia i nazwy własne produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Kryteria oceny równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.6. W przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Należy przyjąć, że odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), jest obowiązany udowodnić w złożonej ofercie, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważny sposób spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.8. Wszystkie elementy składowe oferowanych produktów muszą być fabrycznie nowe (nie eksploatowane), oryginalnie zapakowane przez producenta oraz nie wycofane z produkcji. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy znajdują się w rozdziale III SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zgodnie z dokumentacją projektową (etap „0”) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynkach Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Kole i Sądu Rejonowego w Słupcy.1.1 (...)1.2 część II zamówienia: a) Zamówienie gwarantowane „Dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zgodnie z dokumentacją projektową (etap „0”) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynku Sądu Rejonowego w Kole, ul. Włocławska 4”.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 B do SWZ.b) Zamówienie opcjonalne:„Dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zgodnie z dokumentacją projektową (etap „0”) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynku Sądu Rejonowego w Kole, ul. Włocławska 2”.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 E do SWZ.2. (...)3. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentacje projektowe oraz wizję lokalną w miejscach dostawy i montażu. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że niniejsze dokumentacje zawierają błędy lub braki, winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.4. Dla wskazanych w dokumentacjach projektowych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. 5. Ilekroć w niniejszej SWZ i dokumentacjach projektowych jest mowa o materiałach, urządzeniach, programach komputerowych itp. z podaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia i nazwy własne produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Kryteria oceny równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.6. W przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Należy przyjąć, że odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), jest obowiązany udowodnić w złożonej ofercie, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważny sposób spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.8. Wszystkie elementy składowe oferowanych produktów muszą być fabrycznie nowe (nie eksploatowane), oryginalnie zapakowane przez producenta oraz nie wycofane z produkcji. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy znajdują się w rozdziale III SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zgodnie z dokumentacją projektową (etap „0”) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynkach Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Kole i Sądu Rejonowego w Słupcy.(...)1.3 „Dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zgodnie z dokumentacją projektową (etap „0”) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynkach Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 i ul. Traugutta 4”.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 C do SWZ.2. (...)3. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentacje projektowe oraz wizję lokalną w miejscach dostawy i montażu. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że niniejsze dokumentacje zawierają błędy lub braki, winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.4. Dla wskazanych w dokumentacjach projektowych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. 5. Ilekroć w niniejszej SWZ i dokumentacjach projektowych jest mowa o materiałach, urządzeniach, programach komputerowych itp. z podaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia i nazwy własne produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Kryteria oceny równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.6. W przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Należy przyjąć, że odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), jest obowiązany udowodnić w złożonej ofercie, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważny sposób spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.8. Wszystkie elementy składowe oferowanych produktów muszą być fabrycznie nowe (nie eksploatowane), oryginalnie zapakowane przez producenta oraz nie wycofane z produkcji. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy znajdują się w rozdziale III SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42961100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składając ofertę musi wnieść wadium w wysokości:- I część 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych),- II część 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych),- III część 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach:a) w pieniądzu – przelew na konto Sądu Okręgowego w Koninie – BGK 83 1130 1017 0021 1000 1390 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. Potwierdzenie wpłaty wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty.5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 1 pkt b) – d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6.Zasady utraty oraz zwrotu wadium reguluje art. 98 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp,1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.1.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – na potwierdzenie niniejszego warunku należy przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.CZĘŚĆ I - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł w okresie trwania umowy.CZĘŚĆ II - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł w okresie trwania umowy.CZĘŚĆ III - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł w okresie trwania umowy.W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERT NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400.00,00 zł w okresie trwania umowy.W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERT NA WSZYSTKIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł w okresie trwania umowy.1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:CZĘŚĆ I - wykonał w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną dostawę i montaż o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia.CZĘŚĆ II - wykonał w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną dostawę i montaż o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia.CZĘŚĆ III - wykonał w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną dostawę i montaż o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia.W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERT NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną dostawę i montaż o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia.Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna dostawę i montaż systemu kontroli dostępu i/lub rejestracji czasu pracy.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont systemu kodu dostępu do budynków, pomieszczeń i wejść na teren Ośrodka.
Dodano: 2023-09-26 - Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu (SKD) zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy (RCP)
Dodano: 2023-09-20 - Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu zintegrowanego z Systemem Rejestracji Czasu Pracy w budynku A i B Sądu Rejonowego w Gnieźnie
Dodano: 2022-08-08 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa urządzeń SKD, CCTV i SSWiN wraz z podzespołami peryferyjnymi dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części (pakiety).
Dodano: 2020-08-03 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu do kontroli dostępu w Politechnice Poznańskiej bez montażu.
Dodano: 2019-05-07 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych elementów systemu kontroli dostępu oraz monitoringu wizyjnego w obiektach Politechniki Poznańskiej wraz z usługą serwisową.
Dodano: 2017-10-23 - przetarg nieograniczony na zakup i dostawę wraz z montażem fabrycznie nowych elementów systemu kontroli dostępu w obiektach Politechniki Poznańskiej wraz z usługą serwisową
Dodano: 2017-08-17 - Opracowanie Dokumentacji Projektowej wraz z wykonaniem robot budowlanych dla zadania k. 2761 – remont oświetlenia zewnętrznego oraz systemów P. POZ, KD I TNS – kościół Garnizonowy przy ul. Szamarzewskiego 3 w Poznaniu
Dodano: 2017-03-31 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego na zakup i dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego systemu kontroli dostępu oraz monitoringu CCTV w obiektach Politechniki Poznańskiej wraz z usługą serwisową.
Dodano: 2017-02-21