Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sobkowie ogłasza przetarg
- Adres: 28-305 Sobków, ul. Rzeczna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 871 281 , fax. 413 871 281
- Data zamieszczenia: 2020-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sobkowie
ul. Rzeczna 8
28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie
tel. 413 871 281, fax. 413 871 281
REGON: 29033704500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gops.sobkow.biuletyn.net/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego, audiowizualnego i wyposażenia w ramach projektu pn. „Świetlice środowiskowe w Gminie Sobków” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego i audiowizualnego, wyposażenia w ramach projektu pn. „Świetlice środowiskowe w Gminie Sobków” w dwóch świetlicach środowiskowych na terenie gminy Sobków tj.: 1. Świetlica środowiskowa w Sobkowie, Źródłowa 4, 28-305 Sobków 2. Świetlica środowiskowa w Brzegach, Brzegi 104, 28 -305 Sobków. Zamówienie podzielono na trzy zadania, które obejmują: Zadanie 1 – Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego i audiowizualnego • Laptop z systemem operacyjnym [15 szt. *2 świetlice] 30 szt, • Podłoga interaktywna -1 szt. * 2 świetlice = 2 szt. • Monitor interaktywny 1 szt. * 2 świetlice = 2 szt. Zadanie 2 - Utworzenie dwóch pracowni językowych • Utworzenie pracowni językowych na 16 stanowisk w każdej ze świetlic – 2 pracownie Zadanie 3 Dostawa i montaż mebli • Wózek, szafa na laptopy (metalowy, ładowanie do 20 stanowisk) 1 szt. * 2 świetlice = 2 szt. • Stolik pod laptopy 15 szt. * 2 świetlice = 30 szt. • Krzesełka do biurek do laptopów 15 szt. * 2 świetlice = 30 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.4.5 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
Dodano: 2024-07-18 - „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i wyposażenia w ramach projektu: Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Gnojno”
Dodano: 2024-02-19 - "Dom Kultury 2.0"
Dodano: 2023-07-10 - „Dostawa ośmiu komputerów przenośnych”
Dodano: 2022-12-28 - Dostawa 9 sztuk laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-11-29 - „Dostawa sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu w ramach grantów „Polska Cyfrowa”
Dodano: 2022-08-22 - „Zakup laptopów dla Gminy Dwikozy w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-08-12 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem w ramach programu „Granty PGR” Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-07-20 - Zakup laptopa w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1842)
Dodano: 2021-07-02 - Zakup laptopa w związku z art.6a ustawy z dnia 20.10.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem , przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1842)
Dodano: 2021-06-28