Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8412743 , fax. 61 8412744
- Data zamieszczenia: 2019-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Jana Kochanowskiego 2a
60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8412743, fax. 61 8412744
REGON: 63070341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie nowej windy osobowej w budynku głównym oraz modernizacja windy towarowej do standardu windy towarowo-osobowej w budynku łączności Komedy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, położonych przy ul. Kochanowskiego 2a - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie nowej windy osobowej w budynku głównym oraz modernizacja windy towarowej do standardu windy towarowo-osobowej w budynku łączności Komedy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, położonych przy ul. Kochanowskiego 2a. 2. Zamówienia zostało podzielone na dwie części: 1) Część nr 1 „Winda osobowa”; 2) Część nr 2 „Winda towarowo-osobowa” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) dla części nr 1 „Winda osobowa” w kwocie 4 000,00 zł; 2) dla części nr 2 „Winda towarowo-osobowa” w kwocie 6 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego w banku NBP O/Poznań nr konta 75 1010 1469 0046 0413 9120 0000, z adnotacją „Wadium - ZZP-2380-30/2019 część nr .....”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i na okres nie krótszy niż okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, b) ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 uPzp - dokument ten winien być złożony w formie oryginału. 4) Jeżeli w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, które winno być złożone w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż windy w ramach zadania pn. „Przebudowa windy przy Przychodni Zdrowia”
Dodano: 2024-03-20 - Wymiana dźwigów osobowo-towarowych w Szpitalu w Chodzieży
Dodano: 2024-02-16 - Roboty budowlane w Szkołach Podstawowych w Gminie Święciechowa w ramach projektu - Dostępna Szkoła
Dodano: 2023-04-06 - Wymiana wewnętrznej 3-kondygnacyjnej windy na windę dostosowaną do osób ze szczególnymi potrzebami
Dodano: 2023-03-06 - Roboty budowlane w Szkołach Podstawowych w Gminie Święciechowa w ramach projektu - Dostępna Szkoła
Dodano: 2023-02-08 - Wymiana dźwigów osobowych
Dodano: 2023-01-18 - Wymiana wewnętrznej 3-kondygnacyjnej windy na windę dostosowaną do osób ze szczególnymi potrzebami
Dodano: 2022-12-19 - Wymiana dźwigów osobowych
Dodano: 2022-11-25 - Roboty budowlane w Szkołach Podstawowych w Gminie Święciechowa w ramach projektu - Dostępna Szkoła
Dodano: 2022-08-02 - Budowa platformy dla niepełnosprawnych oraz przebudowa budynku szkolnego
Dodano: 2020-10-01