14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
- Data zamieszczenia: 2019-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Bukowska 34
60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
REGON: 30206765400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: 14wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chemii, artykułów higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków higieny dla pracowników RON oraz żołnierzy zawodowych i służby przygotowawczej, chemii, artykułów higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości przeznaczonych na potrzeby 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 4.Zadanie nr 1 - Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania higieny i czystości w bloku żywnościowym, m.in.: mydło w płynie do rąk, płyn do dezynfekcji rąk, płyn do ręcznego mycia naczyń, płyn do mechanicznego mycia naczyń, płyn do mycia i dezynfekcji podłóg i ścian, płyn do mycia i dezynfekcji sprzętu i wyposażenia, płyn myjąco-nabłyszczający do pieców, proszek do szorowania z aktywnym tlenem, odkamieniacz do ekspresów do kawy, tabletki do zmywarek, środek do maszynowego mycia powierzchni; Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych,m.in.: serwetki gastronomiczne, ręcznik papierowy, druciak z tworzywa sztucznego, worki na śmieci, zmywaki z gąbką do naczyń, rękawiczki białe lateksowe, folia strecz do pakowania palet, folia aluminiowa do żywności, serwetki składane kolorowe; Zadanie nr 3 – Dostawa sprzętu do utrzymania czystości, m.in.: szczotka do szorowania, wózek MOP, rękawice ochronne termiczne; Zadanie nr 4 – Produkty do pielęgnacji ciała – produkty toaletowe, kremy m.in.: krem ochronny do rąk glicerynowy z cytryną, mydło toaletowe, środek do mycia rąk /pasta bhp/. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania nr 1 w wysokości: 360,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2.Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ustawy. 3.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000. UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii Zamawiającego (budynek nr 2, pokój 17A – parter, czynna w godz. 7:00 – 11:00 oraz w godz. od 13:00-15:30). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a. oraz 5 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w 14 Wojskowym Oddziale Gospodarczym został wyznaczony przez Komendanta 14 WOG tel. 261 574 098; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa chemii, artykułów higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości” Nr sprawy: 21/z/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy (w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TPm-17/24 Sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów higienicznych oraz worków na potrzeby jednostek UMP z podziałem na 5 części
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu
Dodano: 2024-01-19 - Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2024 - 2
Dodano: 2023-12-08 - Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2023-01-26 - Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu
Dodano: 2022-11-18 - myjki jednorazowe
Dodano: 2021-12-03 - Pianka oczyszczająco-pielegnująca 50 szt., myjki jednorazowe 30 op po 50 szt.
Dodano: 2021-11-23 - Artykuły chemii gospodarczej
Dodano: 2021-11-12 - Alkohol etylowy 99,8%, 96%
Dodano: 2021-05-04