Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie kotłów opalanych ekogroszkiem 
w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Sanok

Gmina Sanok ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 656 551 , fax. 134 656 553
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanok
    ul. Kościuszki 23
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 134 656 551, fax. 134 656 553
    REGON: 37044074900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.sanok.com.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie kotłów opalanych ekogroszkiem 
w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Sanok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kotłów opalanych ekogroszkiem w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Sanok, która jest realizowana w ramach projektu „Gmina Sanok bez smogu – wymiana kotłów c.o. i pieców”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) demontaż, wyniesienie na zewnątrz i przekazanie do utylizacji mieszkańcowi istniejących kotłów na paliwo stałe - szt. 6. 2) demontaż, wyniesienie na zewnątrz i przekazanie do utylizacji mieszkańcowi istniejących zasobników c.w.u. - szt. 5. 3) opracowanie indywidualnej koncepcji wykonania automatycznej kotłowni opalanej ekogroszkiem, uzgodnienie koncepcji z mieszkańcem i uzyskaniem pozytywnej opinii inspektora nadzoru. 4) przy opracowaniu koncepcji wykonania kotłowni należy uwzględnić ekspertyzę kominiarską (koszt wykonania przeglądu kominiarskiego po stronie mieszkańca). 5) wykonanie montażu automatycznych kotłów opalanych ekogroszekim - szt. 6, w tym: a) automatyczny kocioł na ekogroszek standard z zasobnikiem i układem podawania paliwa oraz palnikiem retortowym (KES1) o jednostkowej mocy nominalnej 14kW – szt. 1, b) automatyczny kocioł na ekogroszek standard z zasobnikiem i układem podawania paliwa oraz palnikiem retortowym (KES 3) o jednostkowej mocy nominalnej 24kW – szt. 1, c) automatyczny kocioł na ekogroszek Premium z zasobnikiem i układem podawania paliwa oraz palnikiem retortowym (KEP 4) o jednostkowej mocy nominalnej 14kW – szt. 2, d) automatyczny kocioł na ekogroszek Premium z zasobnikiem i układem podawania paliwa oraz palnikiem retortowym (KEP 6) o jednostkowej mocy nominalnej 30kW – szt. 2. e) zasobnik ciepłej wody użytkowej o pojemności 150 litrów z wężownicą do współpracy z kotłem oraz osprzętem do montażu i prawidłowego zabezpieczenia (ZCW 1) – szt. 1 f) zasobnik ciepłej wody użytkowej o pojemności 200 litrów z dwiema wężownicami do współpracy z kotłem i dodatkowym źródłem ciepła oraz osprzętem do montażu i prawidłowego zabezpieczenia (ZCW 2) – szt. 2 g) zasobnik ciepłej wody użytkowej o pojemności 300 litrów z dwiema wężownicami do współpracy z kotłem i dodatkowym źródłem ciepła oraz osprzętem do montażu i prawidłowego zabezpieczenia (ZCW 3) – szt. 2 6) montaż nowego kotła i wpięcie go do istniejących instalacji c.o. , c.w.u., z. w. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym. 7) instalacja zespołu ochrony temperatury powrotu kotła, w oparciu o posiadaną koncepcję, dokumentację techniczną i DTR kotła z wykorzystaniem zaworu trzydrogowego z siłownikiem i pompy zmieszania kotłowego. 8) wykonanie montażu czopucha do komina dymowego. 9) instalację sterownika kotła z czujnikami temperatury zewnętrznej, pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy Instalacji, z możliwością rozbudowy o moduł komunikacji WiFi do zdalnej obsługi i odczytu danych z poziomu Internetu z dowolnego urządzenia z dostępem Internetu oraz zainstalowaną popularną przeglądarką internetową (o ile będzie wymagane dla danego rodzaju instalacji) 10) wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami. 11) wykonanie płukania instalacji oraz prób ciśnieniowych instalacji. 12) demontaż istniejących zasobników ciepłej wody użytkowej w instalacjach w których będą montowane zasobniki c.w.u. w ramach projektu 13) Montaż zasobników ciepłej wody użytkowej wraz z niezbędną armaturą potrzebną do montażu, czujnikami do współpracy z kotłem centralnego ogrzewania i zabezpieczeniami dobranymi do wielkości instalacji zgodnie z obowiązującymi normami 14) uruchomienie instalacji i udział w odbiorze technicznym 15) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji. 16) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji. 17) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: a) schemat instalacji, b) prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim, c) protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym 
(protokoły szczelności instalacji hydraulicznych), d) deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, e) karty techniczne zamontowanych urządzeń, f) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń, g) protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji, h) kartę regulacji ( ustawienia sterownika kotła), i) protokół odbioru instalacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę , przy udziale mieszkańca. 18) inne niewymienione prace instalacyjne, budowlane i montażowe niezbędne do prawidłowego wykonania i funkcjonowania instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach objętych niniejszym projektem. 3. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1.1 do SIWZ - ZAŁĄCZNIK TECHNICZNY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Nowy BFG S.A. nr rachunku: 16864211842018002579120003 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: GKI.271.6.2020”. 12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 12.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową 
i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie 
z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 12.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 12.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 12.9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 12.15. UWAGA: W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem przez Wykonawców dokumentów w postaci gwarancji wadialnych sporządzonych 
w formie pisemnej (oryginał dokumentu z własnoręcznym podpisem) ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane 
z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, Zamawiający dopuszcza wniesienie gwarancji wadialnych w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta). W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej, dokument nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu".  Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej: ug_sanok@gminasanok.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 
jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach