Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatora ściennego na Wydziale Chemii UG - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres obejmuje dostawę ,demontaż obecnego, montaż nowego i uruchomienie klimatyzatora ściennego w pomieszczeniu nr 401 (serwerownia), Wydziału Chemii, zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Sobieskiego 18 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej (nych) do ich reprezentowania, następujących niezbędnych oświadczeń oraz dokumentów wchodzących w skład oferty : 1. Dokument na potwierdzenie warunku nr 1 z rozdz. IV, § 1: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 2. Dokument na potwierdzenie warunku nr 2 z rozdz. IV, § 1: Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ , W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 3. Dokument na potwierdzenie warunku nr 3 z rozdz. IV, § 1: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw z montażem, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem), tak aby łącznie został spełniony stosownie wymagany warunek. 4. Dokument na potwierdzenie warunku nr 4 z rozdz. IV, § 1: Polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony o d odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 5. Wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy, czyli stronę tytułową oferty wg. załączonego WZORU OFERTY W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 6. Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz z wyceną. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 7. Wykaz części przedmiotu zamówienia powierzony podwykonawcy(om), w wypadku ich braku należy załączyć niniejsze pismo z oświadczeniem, iż Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców - załącznik nr do 4 SIWZ W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do podpisania ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant); 8. Dokument ustanawiający pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy PZP);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach należących do Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą urządzeń, ich serwisem i konserwacją w okresie gwarancji
Dodano: 2013-10-01 - Odprowadzenie wód opadowych z terenu Zespołu Szkół Ekologicznych w Gdyni ul. Chylońska 237 (modernizacja i remont) -III etap.
Dodano: 2013-04-09 - DOKOŃCZENIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ KUCHNI I POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA CENTRUM AKTYWIZACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TCZEWIE
Dodano: 2013-02-19 - Wymiana klimatyzatorów w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. 3 Maja 9 oraz montaż i wymiana klimatyzatorów w budynku przy ul. Nowe Ogrody 8/12
Dodano: 2012-08-13 - Odprowadzenie wód opadowych z terenu Zespołu Szkół Ekologicznych w Gdyni ul. Chylońska 237 (modernizacja i remont)- II etap
Dodano: 2012-08-08 - remont wentylacji mechanicznej w budynku nr 33 Jednostki Wojskowej Nr 3775 w Chojnicach Nieżychowicach
Dodano: 2011-10-18 - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi w wybranych pomieszczeniach budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska (gabinet Dyrektora, kancelaria, sala konferencyjna) zabytku wpisanego do rejestru zabytków A89 (obecnie 1707)
Dodano: 2011-09-29 - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi w wybranych pomieszczeniach budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska (gabinet Dyrektora, kancelaria, sala konferencyjna) zabytku wpisanego do rejestru zabytków A89 (obecnie 1707)
Dodano: 2011-09-09 - PRZEBUDOWA WENTYLACJI ZAPLECZA KUCHENNEGO I SAL KONSUMPCYJNYCH W BUDYNKU GŁÓWNYM W COS OPO WE WŁADYSŁAWOWIE
Dodano: 2011-08-12 - Wymiana sufitu membranowego na podwieszany modułowy oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wyciągowej o wydajności 1500m?/h i klimatyzacji w poczekalni Punktu Pobrań Materiału Biologicznego w budynku nr 8 UCK w Gdańsku
Dodano: 2011-06-28