Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2011-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana sufitu membranowego na podwieszany modułowy oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wyciągowej o wydajności 1500m?/h i klimatyzacji w poczekalni Punktu Pobrań Materiału Biologicznego w budynku nr 8 UCK w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana sufitu membranowego na podwieszany modułowy oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wyciągowej o wydajności 1500m? i klimatyzacji w poczekalni Punktu Pobrań Materiału Biologicznego w budynku nr 8 Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 3.Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie po godzinach pracy Punktu Pobrań Materiału Biologicznego, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 15:00, w sobotę od godziny 12:00. 4.Wykonawca, po każdorazowym zakończeniu pracy zobowiązany będzie do uprzątnięcia placu budowy w sposób umożliwiający swobodne korzystanie z Punktu Pobrań Materiału Biologicznego. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ . 6.Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 7.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 8.Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, ze zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 9.Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty i atesty dopuszczające je do stosowania w budownictwie. 10.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 1500,00 PLN 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/ Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7. 7.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10.Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach należących do Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą urządzeń, ich serwisem i konserwacją w okresie gwarancji
Dodano: 2013-10-01 - Odprowadzenie wód opadowych z terenu Zespołu Szkół Ekologicznych w Gdyni ul. Chylońska 237 (modernizacja i remont) -III etap.
Dodano: 2013-04-09 - DOKOŃCZENIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ KUCHNI I POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA CENTRUM AKTYWIZACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TCZEWIE
Dodano: 2013-02-19 - Wymiana klimatyzatorów w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. 3 Maja 9 oraz montaż i wymiana klimatyzatorów w budynku przy ul. Nowe Ogrody 8/12
Dodano: 2012-08-13 - Odprowadzenie wód opadowych z terenu Zespołu Szkół Ekologicznych w Gdyni ul. Chylońska 237 (modernizacja i remont)- II etap
Dodano: 2012-08-08 - remont wentylacji mechanicznej w budynku nr 33 Jednostki Wojskowej Nr 3775 w Chojnicach Nieżychowicach
Dodano: 2011-10-18 - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi w wybranych pomieszczeniach budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska (gabinet Dyrektora, kancelaria, sala konferencyjna) zabytku wpisanego do rejestru zabytków A89 (obecnie 1707)
Dodano: 2011-09-29 - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z towarzyszącymi pracami budowlanymi w wybranych pomieszczeniach budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska (gabinet Dyrektora, kancelaria, sala konferencyjna) zabytku wpisanego do rejestru zabytków A89 (obecnie 1707)
Dodano: 2011-09-09 - PRZEBUDOWA WENTYLACJI ZAPLECZA KUCHENNEGO I SAL KONSUMPCYJNYCH W BUDYNKU GŁÓWNYM W COS OPO WE WŁADYSŁAWOWIE
Dodano: 2011-08-12 - WYKONANIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ Z ODZYSKIEM CIEPŁA W 115 SZPITALU WOJSKOWYM Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W HELU
Dodano: 2009-10-23