Przetargi.pl
„Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,6 kWp na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 109 im. Batalionów Chłopskich w Warszawie”

Szkoła Podstawowa nr 109 im. Batalionów Chłopskich ogłasza przetarg

  • Adres: 03991 Warszawa, ul. Przygodna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226153001 , fax. 226157010
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 109 im. Batalionów Chłopskich
    ul. Przygodna 2
    03991 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226153001, fax. 226157010
    REGON: 80155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp109.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,6 kWp na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 109 im. Batalionów Chłopskich w Warszawie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,6 kWp na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 109 im. Batalionów Chłopskich w Warszawie. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,6 kWp na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 109 im. Batalionów Chłopskich w Warszawie. Przedmiotowa instalacja fotowoltaiczna składa się w szczególności z następujących elementów: moduły fotowoltaiczne polikrystaliczne - 146 szt. o mocy min. 280Wp i sprawności powyżej 17%; panele fotowoltaiczne objęte gwarancją producenta 15 lat; falowniki trójfazowe beztransformatorowe - 2 szt. o mocy AC do 40kW włącznie, dla modułów fotowoltaicznych przekształcających energie prądu stałego na energię prądu zmiennego o parametrach dostosowanych do sieci, do której falownik przekazuje nadmiar wyprodukowanej energii; falowniki o sprawności min. 97,5% oraz objęte gwarancją producenta na min. 12 lat; konstrukcja systemu mocowania dla modułów fotowoltaicznych - konstrukcja wsporcza, balastowa moduły montowane zgodnie z jej nachyleniem min. 15%; konstrukcja objęta gwarancją min. 12 lat skrzynka przyłączeniowa rpv i system zabezpieczeń elektroenergetycznych od strony AC i DC (przeciwporażeniowe, przeciwprzepięciowe); okablowanie, system połączeń system monitoringu Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : dokonanie wizji lokalnej terenu prac montażowych w celu zapoznania się z warunkami realizacji montażu, przeprowadzenie analizy najefektywniejszej lokalizacji paneli, dobór odpowiedniej ilości i rodzaju paneli i innych elementów systemów fotowoltaicznych, wykonanie niezbędnych projektów instalacji oraz dokumentacji fotograficznej (przed przystąpieniem do prac instalacyjnych i po zamontowaniu instalacji fotowoltaicznej), przygotowanie miejsca pod instalację, dostawę i rozładunek komponentów, montaż instalacji na wskazanym obiekcie z uwzględnieniem systemu mocowania, okablowania, systemem monitorującym pracę instalacji (montaż paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachowej budynku w systemie bezinwazyjnym tj. bez naruszania ciągłości izolacji termicznej oraz przeciwwilgociowej połaci dachu), konfigurację systemu oraz dostawę oprogramowania do prawidłowego działania instalacji, uruchomienie oraz testowanie instalacji, montaż zabezpieczenia pożarowego wyłącznika PPOŻ dla instalacji fotowoltaicznej i wyraźnego oznaczenia, oraz opracowanie instrukcji przeciwpożarowej instalacji, wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego, oddanie do użytku 100% sprawnej sprawnej instalacji wraz ze zgłoszeniem instalacji do właściwej sieci elektroenergetycznej oraz odbiorem instalacji przez OSD, przeszkolenie Użytkownika instalacji w obsłudze zastosowanych urządzeń, przekazanie dokumentacji techniczno-rozruchowej, instrukcji obsługi oraz ogólnego schematu instalacji. Montaż urządzeń i elementów instalacji należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych elementów, zgodnie z Polską Normą. Urządzenia i elementy instalacji fotowoltaicznej muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty i usługi, służy to tylko celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego, tak by Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia odpowiednich dokumentów potwierdzających, że te materiały i urządzenia są równoważne. Wszystkie oferowane materiały muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych oraz od praw osób trzecich; nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumenty niezbędne do właściwego operatora dystrybucyjnego sieci energetycznej. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę nazw podwykonawców w formularzu ofertowym. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca się powoływał, to wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana podwykonawcy możliwa będzie tylko za zgodą Zamawiającego. Wymagania dotyczące wykonawcy: Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymaga się zachowania należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustalonym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez wykonawcę numerów telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego wykonania zamówienia. Wszelkie prace montażowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia należy prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności zapewniając bezpieczeństwo użytkowników obiektu. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ, uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi i opiniami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględnienia wszystkich elementów i uwarunkowań istniejącej infrastruktury. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy w niezbędnym zakresie teren objęty pracami montażowymi. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w taki sposób, aby ograniczyć maksymalnie negatywny wpływ tych prac na funkcjonowanie szkoły. Zamawiający żąda udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji. W okresie gwarancyjnym wykonawca jest zobowiązany do naprawy, wymiany uszkodzonych elementów, usunięcia awarii itp. w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia drogą elektroniczną przez Zamawiającego. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę, takie jak: przygotowanie i zabezpieczenie terenu prowadzonych prac montażowych, dozór miejsca wykonywania prac, gromadzenie, transport, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów, doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po ich wykonaniu do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód osobom trzecim, w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót przez Wykonawcę, organizacja placu budowy oraz organizacja i utrzymanie jego zaplecza, wykonanie czynności objętych zakresem zadania zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska, BHP, p.poż., w sposób nieuciążliwy dla ludzi i środowiska i zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia: - gwarancji na jakość całości instalacji na okres minimum 5 lat licząc od daty odbioru końcowego. - gwarancji producenta na ogniwa fotowoltaiczne na okres minimum 15 lat licząc od daty odbioru końcowego. - gwarancji producenta na inwertery na okres minimum 12 lat licząc od daty odbioru końcowego. - konstrukcja systemu mocowania na okres minimum 12 lat licząc od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach