Przetargi.pl
Modernizacja systemu oświetlenia zewnętrznego poprzez budowę instalacji fotowoltaicznej na terenie Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie.

SPECJALISTYCZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI W CIECHANOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Powstańców Wielkopolskich 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPECJALISTYCZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI W CIECHANOWIE
    ul. Powstańców Wielkopolskich 2
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    REGON: 000311622
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalciechanow.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu oświetlenia zewnętrznego poprzez budowę instalacji fotowoltaicznej na terenie Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie, zakup, dostawa, instalacja oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznejZakup, dostawa oraz instalacja zewnętrznych słupów oświetleniowychZakup, dostawa, instalacja oraz uruchomienie interaktywnego urządzenia informacyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 12 000,00 zł. oraz utrzymywania go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą – wymóg ten dotyczy wyłącznie części nr 1.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części nr 15.1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł.5.2. wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie minimum dwa zamówienia obejmujące zaprojektowanie, dostawę, instalację i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej , wykonanej na konstrukcji typo carport i wartość każdego, pojedyńczego zamówienia nie była mniejsza niż 400 000,00 złotych brutto.5.3. wykaże, że dysponuje minimum 2 osobami zdolnymi do należytego wykonania zamówienia w tym:5.3.1. Jedną osobą, wyznaczoną do sprawowania funkcji projektanta instalacji fotowoltaicznej, posiadającą doświadczenie zawodowe w tym zakresie, a wartość każdego, z przynajmniej dwóch zamówień realizowanych w oparciu o projekt wykonany przez tę osobę, nie była mniejsza od 400 000,00 zł brutto.5.3.2. Jedną osobą, wyznaczoną do sprawowania funkcji koordynatora w wykonaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie dostawy, instalacji i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej wykonanej na konstrukcji typo carport , a wartość każdego, z przynajmniej dwóch takich zrealizowanych zamówień nie była mniejsza niż 400 000,00 zł brutto.Dla części nr 3.5.1. wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie minimum dwa zamówienia obejmujące łącznie:• dostawę, instalację i uruchomienie zewnętrznego urządzenia multimedialnego, o przeznaczeniu zbliżonym do zamawianego przez zamawiającego i użytkowanego w przestrzeni publicznej.• zaprojektowanie i instalację w urządzeniu, o którym mowa w tiret 1, oprogramowania użytkowego, zbliżonego treścią i zakresem do przedmiotu postępowania: Sygn. ZP/2501/29/24
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach